Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ilman että tissit pienenee

Vierailija
07.07.2026 |

Mitenpä laihduttaisi keski-ikäinen nainen n. 5-7 kg ja kiinteyttäisi kroppaa, ilman että tissit pienenee? Ihan vilpitön kysymys. Rakastan täyteläisiä rintojani enkä halua pilata niitä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et juuri mitenkään.  Salilla voi treenata rintalihaksia ym, se auttaa jonkun verran. Tuttavalla oli g kupin liivit, laihtui 15 kg ja nyt on b kupit, vaatetus kokonaan uusiksi. Hartiakivutkin häipyi.. Samaten peppu hävisi.. 

Vierailija
22/23 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa kuin aapee. Mutta tiedän myös, ettei pysty vain yhdestä paikasta rasvaa polttamaan.

Itse haluaisin reisiä ja pohkeita piennemmiksi ja mahasta toki myös. Mutta jalat ovat pahimmat. Miten ihmeessä kaikki läskit ovatkin sinne pudonneet...maan vetovoima vissiin.

Mutta joo, rintoihini olen tyytyväinen. Ainoa asia minun kropassa, joka on jotenkin ok. B kupit, mutta ihan täyteläiset eivätkä roiku, vaikka ikää yli 50v ja 6 lasta.

Jos noista jaloista saisi jotenkin ihmistenilman näköiset, niin hintana olisi sitten varmaan romahtaneet tissit🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion liikkua tavoilla, josta tykkään ja käydä salilla vahvistamassa itseäni ja pyrkiä ennen kaikkea kiinteytymään. En haikaile mitään 3-5 kg isompaa pudotusta, jotta muodot pysyy.

Tsemppiä, mitä sitten päätätkään tehdä - tai olla tekemättä. Salilla olis tosi hyvä käydä kyllä joka tapauksessa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi