Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tilannut auton varaosia Autodocilta?

Laura
07.07.2026 |

Pitäisi vaihtaa etujarrupalat ja mahdollisesti myös jarrulevyt. Paikallisessa varaosaliikkeessä hinnat ovat melko korkeat, joten mietin tilaamista netistä. Onko Autodoc luotettava ja miten hyvin oikeat osat löytyvät? Toimitusajoista ja kokemuksista olisi myös kiva kuulla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tilannut vain lähinnä jotain erikoisempaa mitä ei saa motonetista. Ei ole ollut ongelmia. Mieluummin hankin kuitenkin motonetistä. Perusvaraosissa on usein tarjolla alkuperäislaatuinen ja halvempi tarvikeosa. Lisäksi palautus ja vaihto toimii hyvin, jos sille on ollut tarvetta. Joskus on ollut.

Vierailija
22/26 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aggressiivista appin tyrkytystä ja palautus aivan hanurista. Alvadia olen käyttänyt aina kun mahdollista; nopea toimitus, kohtuulliset hinnat, paljon vaihtoehtoja eikä kertaakaan ole tullut väärää osaa.

Alvadissa on se ero että lähettävät tuotteet nopeasti ja käsittelevät palautukset nopeasti. Ollut parikymmentä vuotta olemassa niin eivät ole mitään ihan amatöörejä.

Samoin jos on mitään muuta asiaa Viroon, niin useimmista kaupungeista ml. Tallinna saa tilattua noudon tiskiltä. Kyllä se lyö leiville kun hinnat kuitenkin suht paljon halvemmat Suomeen nähden.

Muussa tapauksessa suosin kotimaisia ketjuja välittämättä siitä että osa on pari kymppiä kalliimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vain mietin onko aikuisilla ihmisillä rahat niin tiukalla, että pitää jokin osa ostaa 20-30€ halvemmalla ja sitten takuta reklamaatioiden kanssa ja odottaa? Ettekö laske omalle ajalle ja hermoille mitään hintaa? En kyllä edes viitsisi reklamoida jostain 20€ osasta kuten tuo yksi aikaisempi kirjoittaja oli 15€ osan takia ottanut oikein eu-kuluttuja-asiamieheen yhteyttä. 

Toisilla meistä on periaatteita. Tein sen yhden ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle joka siirsi sen itse Euroopan kollegalleen, eli minun ei tarvinnut asian eteen vaivaa nähdä. Sori siitä.

Vierailija
24/26 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ennemmin trodosta, skruvatista, vortosta tai kotimaisesta Nimarkista. Toimii.

Trodo,  Skruvat ja Autodoc on sama pulju, en enää ole vuosiin tilannut.  Turhan paljon tuli vääriä osia.   Iparts ja Aeromotors ollut ok.  Samoin tuo Nimark.

Vierailija
25/26 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levyt joku satku ja palat 50 motonetistä niin ei noista paljoa kannata yrittää säästää. 

Joku satku tai 15€/kpl jarrulevystä on kyllä jo aika iso ero jos ei juuri heti tarvitse.

Vierailija
26/26 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vain mietin onko aikuisilla ihmisillä rahat niin tiukalla, että pitää jokin osa ostaa 20-30€ halvemmalla ja sitten takuta reklamaatioiden kanssa ja odottaa? Ettekö laske omalle ajalle ja hermoille mitään hintaa? En kyllä edes viitsisi reklamoida jostain 20€ osasta kuten tuo yksi aikaisempi kirjoittaja oli 15€ osan takia ottanut oikein eu-kuluttuja-asiamieheen yhteyttä. 

Toisilla meistä on periaatteita. Tein sen yhden ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle joka siirsi sen itse Euroopan kollegalleen, eli minun ei tarvinnut asian eteen vaivaa nähdä. Sori siitä.

Ja näiden periaatteesta vänkääjien takia kaikki on sitten niin kallista, kun resursseja menee vänkäämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi