Eka lento koskaan. Mies väittää et siellä pitää olla KOLME TUNTIA ennen lentoa?!?!
Mun mielestä 30-45 min riittää. Mitä siellä nyt niin monta tuntia tekee?
Kommentit (28)
EU:n sisäisillä riittää 2 tuntia, muuten 3 tuntia on ihan suositeltavaa. Siinä voi mennä aikaa turvatarkastuksissa jne.
Kolme tuntia ennen kannattaa mennä loungeen, ehtii kiskoa pohjat
Voitte mennä eri matkaa kentälle. Mies kolme tuntia ennen,sinä 30min ennen. Ihan katsos valinnan vapaus.
Menen aina 3h ennen. Meillä kentälle matkaa 2h, siinä jo voi sattua jotain auton hajoamista tms.
Sitten kentällä tuurista kiinni millaiset ruuhkat. Joskus oltu turvatarkastuksessa yli tunti.
Kerran olin vahingossa täysin toisessa päässä kenttää ja melkein vartti meni siinäkin siirtymisessä.
Luulet oikeasti, että täällä kiinnostaa monelta menet kentälle?
Kannattaa olla ajoissa ja kolme tuntia on ok, varsinkin jos on kaukolento.
Sellanen pari, että tuostakin saa kinaa aikaiseksi. Onneks en ole tulossa samaan koneeseen.
Riippuen kentästä ja siitä milloin lento lähtee voi hyvinkin pitää paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla ajoissa ja kolme tuntia on ok, varsinkin jos on kaukolento.
Mitä väliä mikä lento? Menisin viisi minuuttia ennen
Miehesi on täysi sekopää. Usko itseesi, koska kyllä sinä tiedät paremmin.
Ei helevetti. Potki sitä saatanan paska ukkoo munille niin että roiskuu. Oppii perkele.
Käsimatkatavarat vai ruumaan menevä laukku?
Vierailija kirjoitti:
Käsimatkatavarat vai ruumaan menevä laukku?
Matkustamossa meillä on liput
Mä olen kentällä aina kaksi tuntia ennen lentoa.
Olen aina kentällä viimeistään 2 tuntia ennen lähtöä. En ole koskaan myöhästynyt ja vielä kertaakaan ei aikaa ole myöskään ollut liikaa. Jos pääsee loungeen, niin varaan aikaa vieläkin enemmän ihan vain sen takia, että ehdin rauhassa nauttia loungen tarjoiluista.
Riippuu mikä kenttä ja minne lennätte.
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuntia ennen kannattaa mennä loungeen, ehtii kiskoa pohjat
Tämä. Täytän loungen viinoilla myös koneeseen tulevan vesipullon.
Itse lennän 1-2 kertaa vuodessa ja ihan mielelläni menen 3h ennen kentälle, niin ei tarvitse stressata ruuhkista. Ei mua haittaa muutaman kerran vuodessa aikaa tuhlata.
Siellä on kuule paljon muitakin ihmisiä ja pitää jonottaa vähän joka välissä.
Kato kooklesta jos jännittää.