Garden- ja Rydman-caset varmistavat sen, että kokoomus ei ole seuraavissa vaaleissa suurin puolue.
Kommentit (29)
Et ole vielä nähnyt mitä Lapasen takataskusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Suojatyöpaikka?
Vierailija kirjoitti:
Rukkaset?
Kannattaa varmaan lahjoittaa kokoomuksesta lisää poliitikkoja persuihin.
Suomalaiset haluavat poistaa kommunismin Suomesta, joten siksi he äänestävät PS.
Vierailija kirjoitti:
Eläköön Rydman!
Mielenkiinnolla odotan seuraavia vaaleja. Se mikä kiinnostaa eniten, että äänestävätkö äärinat sit Halla-ahon ulos eduskunnasta. Se hymyilyttäisi minua kovin.
Eli siis äänestävät tatti tatanassa pedaria puutarhatonttua eivätkä ymmärrä, että samalla äänestävät nieleskelevän mestarinsa ulos eduskunnasta ;)
Orpo on samanlainen valehtelija kuin viime kesänä Hiski Haukkala.
Vierailija kirjoitti:
Atte Kaleva olisi kova.
Orpo sanoi elävänsä eri todellisuudessa kuin muut suomalaiset. Siksi persut.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset haluavat poistaa kommunismin Suomesta, joten siksi he äänestävät PS.
Suomalaiset haluavat poistaa natsismin Suomesta, joten siksi äänestävät Vasemmistoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläköön Rydman!
Mielenkiinnolla odotan seuraavia vaaleja. Se mikä kiinnostaa eniten, että äänestävätkö äärinat sit Halla-ahon ulos eduskunnasta. Se hymyilyttäisi minua kovin.
Eli siis äänestävät tatti tatanassa pedaria puutarhatonttua eivätkä ymmärrä, että samalla äänestävät nieleskelevän mestarinsa ulos eduskunnasta ;)
Ei ole nollasummapeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte Kaleva olisi kova.
Ja Tere.
Vierailija kirjoitti:
Persuista pääministeripuolue.
Persut olivat mukana jakamassa korruptiorahoja, tyhmäkö olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläköön Rydman!
Ei ole nollasummapeli.
Totta kai se tällä kannatuksella on. Helsingistä tulee menemään vain yksi persu läpi ja mulle on aivan se ja sama, onko se pedari puutarhatonttu vai nieleskelevä kaappihinuri, yhtä vastenmielisiä molemmat. Se vaan hymyilyttää, kun äärinassukat ei tätä ymmärrä, että se nimenomaan on joko tai, koska kannatus ei kahteen paikkaan Helsingissä riitä.
Ehkä nukkuvien puolue herää,ja äänestysprosentti nousee länsimaalaiselle tasolle. Jos niin tapahtuu, kokoomuksen äänisaalis jää alle 10%.
Kokkareiden ahneus on ollut aivan huippuluokkaa koko vaalikauden ajan. On käynyt myös selväksi heidän osaamattomuus maailman suurilla talouskentillä.
Persuista pääministeripuolue.