Riikka Purra haluaa pääministeriksi ja tehdä vielä kovempia leikkauksia, aiotko äänestää??
Nyt jos koskaan pitäisi leikata eläkkeitä, etuuksia ja tukia. Oletko valmis?
Kommentit (74)
En todellakaan aio.
Purraa ajaa toimissaan eteenpäin jokin selittämätön purkamaton viha. Alkaisi harrastamaan jotain kamppailulajia, niin voisi helpottaa.
Ei yhteiskunta ole tarkoitettu vain vahvimmille. On purkamassa juuri niitä rakenteita, jotka mahdollisivat hänellekin opiskelun ja vuosikausien norkoilun yliopistolla ja kotiäitinä. Sanooko edes itse, että oli ihan väärin että hänen annettiin niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan aio.
Purraa ajaa toimissaan eteenpäin jokin selittämätön purkamaton viha. Alkaisi harrastamaan jotain kamppailulajia, niin voisi helpottaa.
Ei yhteiskunta ole tarkoitettu vain vahvimmille. On purkamassa juuri niitä rakenteita, jotka mahdollisivat hänellekin opiskelun ja vuosikausien norkoilun yliopistolla ja kotiäitinä. Sanooko edes itse, että oli ihan väärin että hänen annettiin niin tehdä.
Tässähän se ironia onkin, että "vahvimmat selviää" aatetta ajaa juuri ne heikoimmat. Ilmeisesti pönkittää kivasti heikkoa itsetuntoa kun vaatii pudottamaan kelkasta kaikki paitsi menestyjät + minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion äänestää. Vasemmistoa.
Vasemmiston kannatusnousu on suoraan verrannollinen suomalaisten älykkyyden laskuun. Ihminen joka ei ymmärrä matematiikkaa tai omaa loogista päättelykykyä on suuremmassa vaarassa päätyä vasemmiston äänestäjäksi.
Heh, minulla on tutkinto fysiikasta ja matematiikka oli laaja sivuaineeni. Luulen, että ymmärrän jotain matematiikasta ja loogisesta päättelystä. Äänestän silti vasemmistoa.
Suosittelen tutustumaan myös kansantaloustieteeseen. Sinulla olisi kapasiteettia ymmärtää sitä jos vähän perehdyt, toisin kuin suurimmalla osalla muista vasemmistolaisista.
Voisko Purra palauttaa ne tuhannet eurot jotka nosti apurahaa tekemättä sitä mitä varten ne maksettiin? Niillä rahoilla sitten loisi kotona ja kirjotteli vākïvaltafantasioita nettiin
Tuo kassialma joitaa lähimpään räkälään juomaan.
Vierailija kirjoitti:
100% miljonäärivero ensin, sitten voidaan jatkaa huono-osaisten rankomista.
Miljonääriverolla hoituisivat molemmat tavoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston kannatusnousu on suoraan verrannollinen suomalaisten älykkyyden laskuun. Ihminen joka ei ymmärrä matematiikkaa tai omaa loogista päättelykykyä on suuremmassa vaarassa päätyä vasemmiston äänestäjäksi.
Heh, minulla on tutkinto fysiikasta ja matematiikka oli laaja sivuaineeni. Luulen, että ymmärrän jotain matematiikasta ja loogisesta päättelystä. Äänestän silti vasemmistoa.
Suosittelen tutustumaan myös kansantaloustieteeseen. Sinulla olisi kapasiteettia ymmärtää sitä jos vähän perehdyt, toisin kuin suurimmalla osalla muista vasemmistolaisista.
Kansantaloustieteilijöissä on myös vasemmistolaisesti ajattelevia.
Kansa ei äänestä pääministeristä.
Rikkaalla on viimeinen vuosi ministerinä. Lähtee vaalien jälkeen jonnekin suojatöihin. Kai niitä persuillekin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansantaloustieteilijöissä on myös vasemmistolaisesti ajattelevia.
Joo muistan lukeneeni siitä yhdestä naisesta, taisi työskennellä jossain järjestössä. Niin yleinen ilmiö, että hän oli voinut itse päättä keksiä sille jonkun oman nimenkin, kun kukaan muu ei ollut sitä aiemmin tehnyt.
Kovin on vähän perussuomalaisten politiikkaa kannattavia. Ehkä jokainen puoluetta äänestänyt on jo saanut sen verran siipeensä, että suurempi uho on haihtunut.
Ei tullut Suomesta supervaltaa, eikä elinolot parantuneet. Päinvastoin.
Siwan kassan koulutuksella pääsee hoitamaan valtiontaloutta, kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan nykyään ihan vain taloustieteeksi. Ja on hyvä huomata ettei se ole ekaskti tiede kuten luonnontieteet, vaan kuten muutkin yhteiskuntatieteet eli koulukuntia on jos jonkin sorttisia.
100% miljonäärivero ensin, sitten voidaan jatkaa huono-osaisten rankomista.