Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (2527)

Vierailija
2481/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut ko, sarjaa pari, kolme kautta aiemmin, ja aina on mielenkiintoinen. Ei pettänyt nytkään, mutta olisi ollut kiva jos useampi pari olisi jatkanut. Porukassa oli mahtavia persoonia ja tapahtumat pitivät jännityksessä. 

Lisäksi oli hyvä että huonoon käytökseen puututtiin suorasanaisesti, vain tämä hirvittävä, narsistisesti ja epävakaasti käyttäytynyt Jackie (?) pääsi liian vähällä. Hän vaikutti todella häiriintyneeltä, joten ihmettelen suuresti että viilipyttymäinen Clint haksahti häneen jopa avioliittoon asti. No, ehkä hän on niin suurisydäminen ja turvallinen vastavoima, että rakastaa Jackien "ehjäksi". 

Clinthän on ihan tahdoton kameleontti. Sen exänsäkin kanssa oli kaikesta samaa mieltä.

Vierailija
2482/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morena, Tim, Jake ja Lauren ei tulleet illalliselle. Tuleekohan ne sohvasessioon?

Ei tainnut myöskään Eliot olla paikalla? Ihan kuin joku muukin olisi puuttunut. .. Mä veikkaan että Clint on ihan vaan kuspää luonteeltaan ja siksi on vakka kantensa löytänyt Jacquen kanssa. Niin hanakasti äijä on ollut mukana nauramassa ja vinoilemassa muille, ensin Laurenin ja nyt ton Jn kanssa.  Luulevat olevansa parempia kuin muut ja kertovat sen mielellään. Se Elliotin viimeisin vaimo oli yllättävän hiljaa nyt, mutta toki tossa olisi voitu näyttää muitakin osallistujia edes vähän,  vaikka eivät tohon draamaan osallistuisikaan. Olisi kiva tietää miten vaikkapa Tony suhtautuu nyt liittoonsa, miten menee tms.

En huomannut oliko Tony mukana sohvatapaamisessa. Katie oli, mutta hänen jutustelua ei näytetty. Oisko se niin että niitä ei näytetä jotka tulee paikalle yksin? Kun ei saada molempien puolta tarinasta kuultua. Aika huono maku kyllä jäi Timistä ja Jakesta. Morenasta nyt en tykännyt alunperinkään. 

Tony oli mukana, mutta ei päässyt sohvalle asti. Sääli että mukavan oloinen mies joutui alusta asti Morenan suolaamaksi, aivan kuin hän olisi ollut syyllinen Morenan aiempiin huonoihin kokemuksiin. Joutui naisen voimaantumisen sijaiskärsijäksi. Morena ei sillä tyylillä tule löytämään itselleen ketään. Tonylla on mahdollisuus rentona miehenä oman ikäiseensä, mutta en usko  nuoren puolison löytymiseen.

Minua taas ällöttää tonyn kaltaiset vanhat pinnalliset miehet jotka etsivät nuorta naista.

No minä olen vanhempi nainen ja pidin hänestä, samoin kuin minusta oli aivan lutunen tämä edellisen vai sitä edellisen kauden Lucindan puoliso, jonka nimen äsken vielä muistin, mutta nyt iski dementia. Tim?

Minusta Tonyn nuoremman naisen kaipuuta ei tässä mitenkään hierottu naamaan, sitä sivuttiin vain lyhyesti. Mielestäni hän sai kertomastaan toiveesta saada joskus vielä lapsia korrektin tekosyyn Morenaa vastaan, vaikka Morenalle olisi pitänyt sanoa suoraan, että älä käyttäydy minua kohtaan kuin petolintu. Morenahan nokki häntä koko ajan sen takia miten hänen edellinen miehensä oli häntä kohdellut. Morena itse ei antanut heille mahdollisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut ko, sarjaa pari, kolme kautta aiemmin, ja aina on mielenkiintoinen. Ei pettänyt nytkään, mutta olisi ollut kiva jos useampi pari olisi jatkanut. Porukassa oli mahtavia persoonia ja tapahtumat pitivät jännityksessä. 

Lisäksi oli hyvä että huonoon käytökseen puututtiin suorasanaisesti, vain tämä hirvittävä, narsistisesti ja epävakaasti käyttäytynyt Jackie (?) pääsi liian vähällä. Hän vaikutti todella häiriintyneeltä, joten ihmettelen suuresti että viilipyttymäinen Clint haksahti häneen jopa avioliittoon asti. No, ehkä hän on niin suurisydäminen ja turvallinen vastavoima, että rakastaa Jackien "ehjäksi". 

Clinthän on ihan tahdoton kameleontti. Sen exänsäkin kanssa oli kaikesta samaa mieltä.

Samaa mieltä.clintin mielestä laurenia kiusattiin ja yht äkkiä clintkään ei halunnut tulla illalliselle,kun halusi tukea laurenia,aivan tossu ukko ei omia aivoja muualle kun ilmeisesti rahantekoon,ja sehän oli ainoa joka kiinnosti Jacquita.Ja muutama kukkakimppu ja aiheettomat kehut.

Vierailija
2484/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morena, Tim, Jake ja Lauren ei tulleet illalliselle. Tuleekohan ne sohvasessioon?

Ei tainnut myöskään Eliot olla paikalla? Ihan kuin joku muukin olisi puuttunut. .. Mä veikkaan että Clint on ihan vaan kuspää luonteeltaan ja siksi on vakka kantensa löytänyt Jacquen kanssa. Niin hanakasti äijä on ollut mukana nauramassa ja vinoilemassa muille, ensin Laurenin ja nyt ton Jn kanssa.  Luulevat olevansa parempia kuin muut ja kertovat sen mielellään. Se Elliotin viimeisin vaimo oli yllättävän hiljaa nyt, mutta toki tossa olisi voitu näyttää muitakin osallistujia edes vähän,  vaikka eivät tohon draamaan osallistuisikaan. Olisi kiva tietää miten vaikkapa Tony suhtautuu nyt liittoonsa, miten menee tms.

En huomannut oliko Tony mukana sohvatapaamisessa. Katie oli, mutta hänen jutustelua ei näytetty. Oisko se niin että niitä ei näytetä jotka tulee paikalle yksin? Kun ei saada molempien puolta tarinasta kuultua. Aika huono maku kyllä jäi Timistä ja Jakesta. Morenasta nyt en tykännyt alunperinkään. 

Tony oli mukana, mutta ei päässyt sohvalle asti. Sääli että mukavan oloinen mies joutui alusta asti Morenan suolaamaksi, aivan kuin hän olisi ollut syyllinen Morenan aiempiin huonoihin kokemuksiin. Joutui naisen voimaantumisen sijaiskärsijäksi. Morena ei sillä tyylillä tule löytämään itselleen ketään. Tonylla on mahdollisuus rentona miehenä oman ikäiseensä, mutta en usko  nuoren puolison löytymiseen.

Minua taas ällöttää tonyn kaltaiset vanhat pinnalliset miehet jotka etsivät nuorta naista.

No minä olen vanhempi nainen ja pidin hänestä, samoin kuin minusta oli aivan lutunen tämä edellisen vai sitä edellisen kauden Lucindan puoliso, jonka nimen äsken vielä muistin, mutta nyt iski dementia. Tim?

Minusta Tonyn nuoremman naisen kaipuuta ei tässä mitenkään hierottu naamaan, sitä sivuttiin vain lyhyesti. Mielestäni hän sai kertomastaan toiveesta saada joskus vielä lapsia korrektin tekosyyn Morenaa vastaan, vaikka Morenalle olisi pitänyt sanoa suoraan, että älä käyttäydy minua kohtaan kuin petolintu. Morenahan nokki häntä koko ajan sen takia miten hänen edellinen miehensä oli häntä kohdellut. Morena itse ei antanut heille mahdollisuutta. 

Höpö höpö, Tony pyöritti kotopuolessa useaa naista ja oli vielä avioliitossa kuvausten aikana. Näitä ei kerrottu katsojille ja selittää osittain Morenan käyttäytymistä.

p.s. naurettava vauvahaave todellakin hierottiin naamaan :D 

Vierailija
2485/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme luumu tuo Clint

Siis mulla tulee ihan inhotuksen väreet tuosta Clintistä. Miksi 44-vuotias miljonääri ei ollut tähän mennessä päässyt naimisiin? 

Kai se aika on mennyt niiden miljoonien tienaamiseen? Kaikkea ei voi saada

Miljonäärillä varmaan olisi paljonkin ottajia, ehkä hän ei ole halunnut mennä naimisiin. 

Vierailija
2486/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin itse oisin tämän kirjoittanut. En vaan osaa kovin hienostuneesti tuoda ajatuksia kuin sinä. Näin on hyvä 🍀

Vierailija
2487/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on miehiäkin, jotka uskovat 'parantavansa rakkaudella (ja rahalla). Jacqui pitänee huolen, että näkyvyyttä riittää. 

Vierailija
2488/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä viimeinenkin maku noihin ns asiantuntijoihin.Jacqui valehteli minkä jaksoi huusi kun leijona mutta häntä eivät laittaneet tiukille kommenteistaan Ray sai yksin puolustella käytöstään.

Paulille kyllä hyvin äkkiä sanottiin että ei saa puhua päälle.Eli naisetko saavat käyttäytyä kun ääliöt,mutta mies ei,mies kärsiä kyllä saa

Se leikattu versio, joka televisiosta näytetään tosi-TV-ohjelmissa, ei välttämättä ole koko totuus. Niissä pyritään aina valitsemaan rooleja ja voidaan jättää näyttämättä asioita halutun lopputuloksen saamiseksi. Leikkauksilla pystytään muokkaamaan tapahtumia. 

Varmasti myös näissä asiantuntijoiden kanssa keskusteluista kuvataan paljon enemmän materiaalia kuin mitä lopulta näytetään. Kukaan muu kuin tuotanto ja osallistujat eivät siis voi tietää varmuudella, onko hänelle esitetty tiukkoja kysymyksiä tai kommentteja ja miksi on päädytty valintaan, että näin ei toimita, mikäli näin ei ole toimittu. Voi olla, että tarkoituksella on jätetty näyttämättä, että katsojissa saataisiin aikaan reaktioita ja ihmettelyä. 

Osa tapahtumista vaikuttaa selvästi käsikirjoitetulta. Esimerkiksi tuntuu erikoiselta, että lähes joka kaudella jostakusta osallistujasta liikkuu huhuja lähes kaikkien osallistujien keskuudesta ja ovat saaneet tietoon jonkin asian yllättäen. Osallistujille  voidaan myös sanoa joissakin tilanteissa, mitä heidän pitää sanoa tai tehdä, jos vaikka sopparissa tähän on annettu lupa. 

Vierailija
2489/2527 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä viimeinenkin maku noihin ns asiantuntijoihin.Jacqui valehteli minkä jaksoi huusi kun leijona mutta häntä eivät laittaneet tiukille kommenteistaan Ray sai yksin puolustella käytöstään.

Paulille kyllä hyvin äkkiä sanottiin että ei saa puhua päälle.Eli naisetko saavat käyttäytyä kun ääliöt,mutta mies ei,mies kärsiä kyllä saa

Se leikattu versio, joka televisiosta näytetään tosi-TV-ohjelmissa, ei välttämättä ole koko totuus. Niissä pyritään aina valitsemaan rooleja ja voidaan jättää näyttämättä asioita halutun lopputuloksen saamiseksi. Leikkauksilla pystytään muokkaamaan tapahtumia. 

Varmasti myös näissä asiantuntijoiden kanssa keskusteluista kuvataan paljon enemmän materiaalia kuin mitä lopulta näytetään. Kukaan muu kuin tuotanto ja osallistujat eivät siis voi tietää varmuudella, onko hänelle esitetty tiukkoja kysymyksiä tai kommentteja ja miksi on päädytty valintaan, että näin ei toimita, mikäli näin ei ole toimittu. Voi olla, että tarkoituksella on jätetty näyttämättä, että katsojissa saataisiin aikaan reaktioita ja ihmettelyä. 

Osa tapahtumista vaikuttaa selvästi käsikirjoitetulta. Esimerkiksi tuntuu erikoiselta, että lähes joka kaudella jostakusta osallistujasta liikkuu huhuja lähes kaikkien osallistujien keskuudesta ja ovat saaneet tietoon jonkin asian yllättäen. Osallistujille  voidaan myös sanoa joissakin tilanteissa, mitä heidän pitää sanoa tai tehdä, jos vaikka sopparissa tähän on annettu lupa. 

Lisäksi tuotannolla voi myös olla vapaus päättää siitä, että miten asiantuntijat toimivat eli he eivät välttämättä itse valitse sitä, että puuttuvatko johonkin tilanteeseen ja millä intensiteetillä.

Vierailija
2490/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on taas tv-ohjelma-"asiantuntija" söpöttämässä omiaan. Totta kai leikkauksella eli editoinnilla tehdään paljon, valmiiseen ohjelmaan leikataan tietysti tapahtuman käänteitä siten, että ohjelman intensiteetti säilyy ja katsoja jää koukkuun. Mutta ei noita tapahtumia sinänsä käsikirjoiteta sillä tavalla kuin sinä annat ymmärtää. 

Vierailija
2491/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kausi on päättynyt, niin voi varmaan paljastaa, ketkä löysivät toisensa ohjelman jälkeen: Awhina ja Jeff! Varmasti sopivat toisilleen hyvin: molemmat vilpittömiä, kilttejä ja empaattisia.

siis Awhina ja Billy. 

ja tota Jeffin ja Rhin eroa (ja jossain väitettyä väkivaltaa/poliisia) googlailin ja ei löytynyt mitään. jossain luki, että poliisit kutsuttiin, mutta sain käsityksen, ettei Jeff liittynyt asiaan.

ja kolmas juttu: joku aiempi kommentti oli, että Jeff ja Rhi ehkä menestyivät tässä, kun Jeff oli sen verran kypsä ja vanha (verrattuna muihin miehiin), eikä ollut ollut naimisissa tai lapsia ja siksi oli isompi motivaatio yrittää. mutta se Clint oli vielä vanhempi. ja jossain sanottiin, että Jeff on ollut aiemmin naimisissa. että tiedä näistä nyt sit! harmi että nekin erosi.

Vierailija
2492/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on taas tv-ohjelma-"asiantuntija" söpöttämässä omiaan. Totta kai leikkauksella eli editoinnilla tehdään paljon, valmiiseen ohjelmaan leikataan tietysti tapahtuman käänteitä siten, että ohjelman intensiteetti säilyy ja katsoja jää koukkuun. Mutta ei noita tapahtumia sinänsä käsikirjoiteta sillä tavalla kuin sinä annat ymmärtää. 

Mistä sinä sen tiedät? Tuskin olet mukana tuotannossa. Älä puhu asioista, joista et ymmärrä. 

Vierailija
2493/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kausi on päättynyt, niin voi varmaan paljastaa, ketkä löysivät toisensa ohjelman jälkeen: Awhina ja Jeff! Varmasti sopivat toisilleen hyvin: molemmat vilpittömiä, kilttejä ja empaattisia.

Mistäs tällaisen tiedon löysit?

En usko tuohon pätkääkään. Rhi ja Jeff olivat olleet yhdessä pari vuotta. Erosivat tänä kesänä, kesäkuun alussa.

Lyhyellä googlettelulla selvisi että Awhina ja Jeff ovat tapailleet ystävinä, Jeff on kyllä esim tavannut Awhinan lapsen.

Lyhyt romanssi tapahtui Billyn ja Awhinan välillä, mutta ei kestänyt.

Vierailija
2494/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä. Ihmeellistä, että tieto herätti niin paljon antipatiaa. Eikö ihmiset suo heille onnea?

Vierailija
2495/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä. Ihmeellistä, että tieto herätti niin paljon antipatiaa. Eikö ihmiset suo heille onnea?

Sorry, mulla meni nyt sulhot sekaisin (joten ei olekaan ihme, että herätti niin paljon antipatiaa...). Eli piti kirjoittaa, että Awhina ja Billy! He siis tapailivat hetken aikaa, mutta taisi sekin romanssi kuivua kokoon.

Olen pahoillani nimien ja miesten sekoittamisesta.

Vierailija
2496/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jamie ja Elliot olivat suhteessa ohjelman jälkeen. Jamien mukaan suhde loppui, kun heillä oli erilaiset tavat kommunikoida suhteessa.

Jamie ja Eliot saattoivat "löytää" toisensa sen jälkeen, kun lopputapaamisessa katsottiin Jamien ja Daven video. Siinähän näkyi ilmiselvästi, kuinka parinvaihtoviikolla Veronica kiehnäsi Daven luona. Molempien Jamien ja Eliotin ilmeet paljastivat, että he tämän nähdessään hoksasivat, mikä oli homman nimi ja miksi heidän omat suhteensa lopahtivat.

No onko Veronica ja Dave nyt sitten pari?

Ei. Davella on ihan muu muidu.

Vierailija
2497/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mulla meni nyt sulhot sekaisin (joten ei olekaan ihme, että herätti niin paljon antipatiaa...). Eli piti kirjoittaa, että Awhina ja Billy! He siis tapailivat hetken aikaa, mutta taisi sekin romanssi kuivua kokoon.

Olen pahoillani nimien ja miesten sekoittamisesta.

Ja me täällä porukalla ihmettelimme! :)

Vierailija
2498/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 1.9. alkava 13. kausi nähtävissä myöhemmin myös maksuttomassa MTV Katsomossa?

Varmaan, mutta todennäköisesti vasta ensi vuonna.

Vierailija
2499/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on miehiäkin, jotka uskovat 'parantavansa rakkaudella (ja rahalla). Jacqui pitänee huolen, että näkyvyyttä riittää. 

Voisiko olla jopa niin, että on miehiä, jotka pitävät arvaamattomia ja epävakaita naisia jotenkin viihdyttävinä.

Vierailija
2500/2527 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kun tämä oli koukuttava kausi. En ole vieläkään toipunu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä