Miten saada ystävä ymmärtämään tämä asia?
Ystäväni ottaa joka paikkaan mukaan 3. ja 5.-luokkalaiset lapsensa. Hän perustelee tätä sillä, että heitä ei voi jättää vielä yksin kotiin. Emme siis koskaan voi käydä yhdessä missään sellaisessa paikassa, johon ei voi lapsia ottaa mukaan. Olen yrittänyt puhua hänelle, että lapset voisi jättää päiväsaikaan muutamaksi tunniksi kotiin, mutta turhaan.
Kommentit (9)
vai puhuisitteko itse aikuisten elämästä kun tuon ikäiset lapset ovat pelkkänä korvana ja osallistuvat keskusteluun? ap
Onks töissä vai kotona kun lapset tulee koulusta?
Meidänkin talossa on liuta tuon ikäisiä lapsia joiden perään tulisi katsoa paljon entistä enemmän! Kirjoitelkaa s. postia jos on asioita joita ei voi lasten kuullen puhua tai menkää paikkaan jossa lapset voi esim. pelata palloa ja te jutella penkillä.
t. 10veen äiti joka ei jätä yli 2 tunniksi yksin kotiin koska lapsi on kova huolestumaan.
Esim. oletko näitä jotka haluaa jakaa seksielämänsä kaverinsa kanssa?
YÖK! Mäkin ottaisin lapseni mukaan : )
ystäväni vain itse tuntuu aika väsyneeltä tilanteeseen, että ei esim. voi harrastaa yhtään mitään, kun mies on töissä ja lapsia ei voi jättää kotiin yksin. ap
missä työssäkäyvien ekaluokkalaiset ovat sen jälkeen kun pääsevät koulusta? Minun aikanani (olen 30v) lapset oli ihan omillaan klo 12-17 kuusivuotiainakin kun vanhemmat oli töissä. Onko nykylapsille kaikille joku päiväkerho koulun jälkeen? Olin jo 12-vuotiaana yksin viikonloppujakin kun muu perhe meni maalle eikä mua huvittanut lähteä mukaan. Se tuntui olevan silloin ihan normaalia.
Ton ikäset jopa haluavat jäädä välillä yksikseen
ap