Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tehnyt rikosta?

Vierailija
06.07.2026 |

Miten selvisit ilman että sekosit kauhusta? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuo Punaisia päin -kävely. Itse seisoin aina ja odotin. Hitto, autoja näy missään .... hiivattiako minä tässä seistä tohotan? Roheesti vaan yli.

....

Totuuspohjaa: Baari meni kiinni ja vaihdoin paikkaa, meidän/pikkukaupungin pääkadun yli, toiselle puolelle (jatkoille). Juuri astumassa tielle, niin valot vaihtui vihreästä punaiseksi. Pari nuorempaa sälliä meni yli, punaisilla; toinen pysähtyi keskelle katua ja huusi mulle: Alahan sinäkin luuseri tulla. Samalla sivukadulta tuli vihreällä auto, kovaa vauhtia. Huutaja ennätti nippanappa hypätä edestä pois. Teki mieli sanoa, et kumpikohan meistä on luuseri?

Se ei ole rikos.

Vierailija
22/25 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuo Punaisia päin -kävely. Itse seisoin aina ja odotin. Hitto, autoja näy missään .... hiivattiako minä tässä seistä tohotan? Roheesti vaan yli.

....

Totuuspohjaa: Baari meni kiinni ja vaihdoin paikkaa, meidän/pikkukaupungin pääkadun yli, toiselle puolelle (jatkoille). Juuri astumassa tielle, niin valot vaihtui vihreästä punaiseksi. Pari nuorempaa sälliä meni yli, punaisilla; toinen pysähtyi keskelle katua ja huusi mulle: Alahan sinäkin luuseri tulla. Samalla sivukadulta tuli vihreällä auto, kovaa vauhtia. Huutaja ennätti nippanappa hypätä edestä pois. Teki mieli sanoa, et kumpikohan meistä on luuseri?

Sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin kerran päin punaisia, kun yöllä ei ollut liikennettä.

Oliko Kulosaaren kohdalla

Vierailija
24/25 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37-vuotiaana hässin 14-vuotiasta tyttöä. En seonnut kauhusta, vaan tykkäsin. Toki vähän pikkutuhmaa, mutta ikärajat ovat vain suuntaa antavia. Tapailtiin pari viikkoa.

Uuf kiitos!!!!! Onneksi nykyään pystytään jäljittämään tämmöiset raiskarit! Kiitos tunnustuksesta ja koppi odottaa.

Vierailija
25/25 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin kerran päin punaisia, kun yöllä ei ollut liikennettä.

Oliko Kulosaaren kohdalla

Pupuhuhdassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi