Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää laittaa työhakemuksia, jos joku tuttu/puoltuttu on töissä siellä rekryssä tms

Vierailija
06.07.2026 |

Yhtäkkiä iskostuu mieleen kun laittaa työhakemusta, et onkohan siellä joku tyyliin lapsen joukkuekaverin vanhempi ottamassa vastaan hakemuksia tai joku pomo tms. Huh. Ja näen sitä kentän laidalla ja olen samassa wa-ryhmässä jne. enkä tietäis et se on nähny mun cv:n ja työhakemuksen.. apuaa! kamalaa.. Ei siinä jos vois olla ylpeä cv:stä tai saatekirjeestä, mut uh, ei voi olla.. hävettää lähettää hakemuksia ylipäänsä, niin sitte jos vielä joku joka jotenkin tietää mut lukee ne. Joku naapuri vaikka. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? Sehän on vain plussaa jos hakemusten käsittelijä tuntee, ja tuttujen kautta on parhaat mahdollisuudet saada työpaikka muutenkin. 

Vierailija
2/2 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen (arvatkaapa, millä alalla) useamman kerran hakenut julkisessa haussa "omaa" työpaikkaani, ja onhan se vähän jännä tunne, kun tietää, että se ihan tuttu esihenkilö lukee sen hakemuksen (entä, jos se onkin ihan pölö?). Mut kyllä siihen sit turtuu, ja aika pienillä muutoksilla se hakemus on mennyt nää iteraatiot sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä