Mieheni antoi sanattoman hyväksynnän minun riettaalle teolleni
Olin ottamassa mieheltäni suihin, kun se nosti toisen jalkansa nojatuolin käsinojalle. Siinähän sen peppureikä oli niin kiihottavasti esille, että aloin peukalolla hieromaan sitä. Sitten nousin siitä vähän ylemmäs, katsoin suoraan miestäni silmiin, laitoin kaksi sormea reiälle ja aloin hitaasti lisäämään painetta.
Miehelläni oli silmät puoliksi kiinni, suu hieman raollaan ja kun sormet alkoivat uppoamaan sisään, niin se päästi vaimean ynähdyksen. Aloin toisella kädellä runkkaamaan munaa, samalla kun työnsin toisella kädellä sormia sisään ja ulos. Rauhallisesti aivan pohjaan ja sitten lähes kokonaan ulos. Mies päästeli niitä pieniä ynähdyksiä työntöjen tahdissa, oli sulkenut silmänsä ja oli aivan omissa maailmoissa.
En ollut ikinä nähnyt sitä niin onnellisena.
Miehen yninä alkoi voimistumaan ja päättelin siitä, että se on tulossa. Työnsin sormet syvälle perseeseen ja painoin voimaakkaasti samalla kun aloin runkata vähän nopeammin. Sitten sitä spermaa alkoi sykkimään ulos perreiän kouristellessa voimakkaasti.
Sanoin miehelleni jälkeenpäin, että jos haluaa samanlaista käsittelyä, niin tarjoaa vaan sitä persettään. Sehän ei taida kehdata suoraan sitä pyytää. Jälkeenpäin olen tajunnut, että se on tainnut ennenkin vähän sitä peppua yrittää tarjota, mutta en ollut sitä tätä ennen tajunut mitä oli vailla.
Kiitos tiedosta.