Mies suuttui
Minun olisi pitänyt raahata ostoksia kaukaisesta kaupasta, koska minulla on asiaa siellä päin. Lähempänäkin on kauppa. Sanoin etten rupea raahamaan reppua toiselta puolen kaupunkia. Siis mitä helvettiä? Raahatkoon itse ostokset. Nyt murjottaa ja mököttää. Sanoin että just samaa tuotetta saa lähempääkin. Onko tää joku valtataistelukysymys? En ymmärrä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa puolisoa haukkuva haukkuu aina samalla itseään. Olipa mies tai nainen.
Tämä. En arvosta korkealle ihmistä, joka haukkuu exäänsä, jonka kanssa on ollut yhdessä 30 vuotta.
Joskus joku on niin kauhea, ettei ole mitään hyvää sanottavaa.
En ole ikinä ymmärtänyt tuollaisia alistuvia lapasia, huonossa suhteessa ei ole pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ap sellainen mies joka tykkäsi simputtaa. Hän esim sai iltamyöhään talvipakkasella päähänsä haluavansa itse tehtyä pullaa. Katsoi sanomalehdestä tarjoukset ja piti joka aine hakea eri kaupasta. Hän tarkasti kuiteista asiat.
No mitäpä se sinua haittasi jos itse tekemää halusi. Olisit laittanut hakemaan ja tekemään.
Olisi suuttunut ja hakannut taas.
Hakkaajat jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ap sellainen mies joka tykkäsi simputtaa. Hän esim sai iltamyöhään talvipakkasella päähänsä haluavansa itse tehtyä pullaa. Katsoi sanomalehdestä tarjoukset ja piti joka aine hakea eri kaupasta. Hän tarkasti kuiteista asiat.
Ja sinä lapanen teit kuten hän käski, ei helvetti mikä tollo oletkaan.
Miehen väkivaltaisuus tässä on olennaista...
Niin suuttui minunkin mieheni aika usein. Nyt on mennyt paremmin, kun asutaan kumpikin omissa asunnoissamme. Nyt tuo mies on paras ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa puolisoa haukkuva haukkuu aina samalla itseään. Olipa mies tai nainen.
Tämä. En arvosta korkealle ihmistä, joka haukkuu exäänsä, jonka kanssa on ollut yhdessä 30 vuotta.
Joskus joku on niin kauhea, ettei ole mitään hyvää sanottavaa.
Miksi olisi tuollaisen puolison kanssa 30v? Tai edes 30 päivää?
Olisit ostanut ekasta kaupasta kaulimen ja se ois ollut siinä.
Mun vaimon samallainen. Ei ilm.halunnut simputtaa oli vaan jotenkin epävakaa.