On se Norjan Erling Haaland komea đ
Vie kaikkien naisten sydĂ€met đ PitkĂ€ ja komea adonis! đđ
Kommentit (199)
Katselin illalla Erlingin snĂ€ppitarinoita, komea paidaton kuva tuli Sardiniasta đđ huh huh
Vierailija kirjoitti:
Söpö. Pidin hÀnen tyttöystÀÀvikin sympaattisena, mutta sanoi dokumentissa ihan pÀin naamaa, ettÀ oli oikeastaan kiinnostunut Erlingin ystÀvÀstÀ eikÀ ErlingistÀ. E:n ilme kÀvi mua sÀÀliksi, hÀnen perÀÀn kuolaa miljoonat naiset, mutta omalle tyttöystÀvÀlle oot vaan kakkonen.
MistÀ nÀkisi tuon dokumentin?
Vierailija kirjoitti:
Ruma se on naamaltaan kuin saapas, mutta on se kyllÀ karski ja taitava pelaaja, kunnon viikinki. Hauskaa katsoa kun piipertÀjÀt lentelee ympÀrillÀ ja yrittÀvÀt roikkua paidassa.
Luuletko ettÀ naiset pitÀvÀt meikatuista kiiltokuvapojista?
Norjalainen jalkapalloilija New York Postin kannessa
https://www.dagbladet.no/images/84925964.webp?imageId=84925964&x=0.00&yâŠ
USA today:
Erling Haaland owns 'Most Interesting Man'
Norwayâs striker was the Most Interesting Man of the World Cup, and it wasnât even close.
From his collection of high-end Birkin bags to his trip to buy a cowboy hat in Dallas to walking off the plane back home with a stuffed raccoon in tow, Haaland was pure fun. Even better, the Manchester City star embraced his bigger and brighter spotlight, interacting with fans on social media, leading the Norway row and talking hair strength with Zlatan IbrahimoviÄ.
âItâs kind of difficult to take in this kind of show or rollercoaster weâve been in now for the last six weeks. Itâs been so much,â Haaland said after Norway was eliminated by England in the quarterfinals. âI think itâs changed Norway. I think itâs changed me.
âIn the end, Iâm just proud,â Haaland added. âIâve been so proud every single day here now, since we qualified.â
Never change, Erling Haaland. Never change.
Norway's Viking row tradition goes viral
Weâre never going to hear ârowâ without thinking of Norwayâs fans.
Their "Viking row" tradition went viral early in the tournament, and soon people were doing it in Times Square. On escalators. All over Norway. Erling Haaland and the team even did it after they qualified for the knockout round.
https://eu.usatoday.com/story/sports/soccer/worldcup/2026/07/20/2026-woâŠ
Haalandin osuus on upea tÀssÀ Niken tÀhtiÀ vilisevÀssÀ mainoksessa, valmis mainos ja Haaland sen lopussa aivan videon lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Haalandin osuus on upea tÀssÀ Niken tÀhtiÀ vilisevÀssÀ mainoksessa, valmis mainos ja Haaland sen lopussa aivan videon lopussa.
Hyvin Nike aavisti, millaisen hypen Haaland saa aikaan MM-kisoissa, ja nosti hÀnet mainoksensa pÀÀtÀhdeksi. Channung Tatum hÀnen stunttinaan, hauskaa.
Haalandilla oli 22, kesÀkuuta alle 42 miljoonaa seuraajaa Instagrammissaan, tÀnÀÀn kuukautta myöhemmin 73,3 miljoonaa. Norjan pelien loppumisen jÀlkeen saanut 8,5 miljoonaa seuraajaa lisÀÀ.
Siis apua toi selfie jahdilta parin pÀivÀn takaa, hiukset auki, aurinko paistaa takaa, parin millin kesÀsÀnki...mÀ sulan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö. Pidin hÀnen tyttöystÀÀvikin sympaattisena, mutta sanoi dokumentissa ihan pÀin naamaa, ettÀ oli oikeastaan kiinnostunut Erlingin ystÀvÀstÀ eikÀ ErlingistÀ. E:n ilme kÀvi mua sÀÀliksi, hÀnen perÀÀn kuolaa miljoonat naiset, mutta omalle tyttöystÀvÀlle oot vaan kakkonen.
No, Isabel oli silloin vasta 17-vuotias...
Silti. Kiinnostui tyttöystÀvÀn roolista, kun E sai rahakkaan sopimuksen Dortmundista. Ei tietÀÀkseni tee mitÀÀn oikeaa työtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti. Kiinnostui tyttöystÀvÀn roolista, kun E sai rahakkaan sopimuksen Dortmundista. Ei tietÀÀkseni tee mitÀÀn oikeaa työtÀ.
Miksi Isabelin pitÀisi tehdÀ jotain "oikeaa" työtÀ? HÀn pelasi viimeisen jalkapallo-ottelunsa vuonna 2022. Nyt hÀnellÀ on 1,5 -vuotias lapsi, jonka syntyessÀ hÀn oli 20-vuotias. Opiskelulle ja työlle on kyllÀ aikaa myöhemmin.
Manchester City onnittelee tÀhtihyökkÀÀjÀÀnsÀ syntymÀpÀivÀn johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabel suunnittelee opintojen jatkamista, kertoo siitÀ uudessa laajassa haastattelussa:
HĂ€n on aloittamassa opintonsa pian.
â Opiskelin ravitsemustiedettĂ€, mutta pidin taukoa opinnoistani, kun minusta tuli Ă€iti. Nyt odotan innolla jatkamista. En tiedĂ€, teenkö sitĂ€ lopulta työkseni, mutta olen aina ollut kiinnostunut ruoasta ja terveydestĂ€.
MissÀ olet kymmenen vuoden kuluttua?
â Toivon, ettĂ€ minulla on suuri, onnellinen perhe, ettĂ€ olen suorittanut opintoni ja rakentanut uran rakastamallani alalla. Ja ettĂ€ olen hyvĂ€ Ă€iti, kumppani ja ystĂ€vĂ€.
https://www.kk.no/livet/livet-tok-en-ny-vending-jeg-visste-at-det-villeâŠ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Isabelin pitÀisi tehdÀ jotain "oikeaa" työtÀ? HÀn pelasi viimeisen jalkapallo-ottelunsa vuonna 2022. Nyt hÀnellÀ on 1,5 -vuotias lapsi, jonka syntyessÀ hÀn oli 20-vuotias. Opiskelulle ja työlle on kyllÀ aikaa myöhemmin.
Koska WAGin hommat saattaa loppua kuin seinÀÀn.
Minusta ei ole komea. VÀritön pienipÀinen kuikelo, mitÀ siinÀ nÀkee?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole komea. VÀritön pienipÀinen kuikelo, mitÀ siinÀ nÀkee?
Pieni pÀÀ? HÀnellÀ ei ole yhtÀÀn pientÀ ruumiinosaa.