Mä en tiennyt että on noin yleistä että heteromiehet haluaa homoseksiä (IL)
"Periaatteessa heteromies, joka haluaa kullin perseeseen, saattaa enemmän haluta todella lujaa seksiä"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/be80e312-b039-4e70-b629-e3902b…
Kommentit (73)
Monet underdog-homot julistavat julkisuudessa kuinka heterot perheenisät juoksevat heidän perässään. Tämä on varmaan jonkun salainen seksifantasia? Painotuksena on, että eivät ole vapaita miehiä vaan nimenomaan naisen kanssa suhteessa. En vaan saa kiinni mikä tuossa asetelmassa kiehtoo? Se että päihittävät naisen haluttavuudessa? Kerron salaisuuden: heteromies ei himoitse toista miestä.
Terkuin ope
Miksi miehet ovat heti homoja, jos kerran koskevat toisen kikkeliin, mutta naisen heteroutta kukaan ei kyseenalaista, jos sanoo että kerran nuorena kokeilin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on bi jollei juuri tuollainen mies joka haluaa välillä paneskella miehen kanssa?
Nå voi härregyy t.ä.m.ä. 👋🦄 x
Ei pari tuhatta kullia heteroa vielä homoksi tee.
Tämä voi tulla Nikolle yllätyksenä, mutta hän ei ole harrastanut seksiä yhdenkään heteromiehen kanssa. Ne miehet ovat olleet joko kaappihomoja tai biseksuaaleja. Heteromiehet harrastavat seksiä vain naisten kanssa.
Heteromies on monien homomiesten suurin fantasia. Niko nyt on jo vähän liian vanha näihin fantasioihin. Yleensä nelikymppisenä pitäisi olla jo irti näistä heterofantasioista.
Mikäs siinä on miehen tunnustaessa:
Pidän küllista, olen bi. Pillü ja külli
molemmat kiinnostaa. So? 🤷 x
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole heteromiehiä, vaan biseksuaaleja.
Hetero voi panna naisen kaikkia reikiä, mutta ei ota kalua tai tekopippeliä mihinkään reikään. Eikä harrasta miesten kanssa mitään seksuaalista.
Hmm... jotenkin noissa vankiloissa vaan kaikkea jännää tapahtuu. Ja sukellusveneissä. Monissa maissa pannaan eläimiäkin, vaikka suurin osa ihmisistä ei ole ensisijaisesti zoofiilejä. Tilaisuus tekee varkaan, ja reikä on reikä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pellen pysytellä vaan siellä epsanjassa, Suomessa saattaa napsahtaa leukaan.
T "heteromies"
Vierailija kirjoitti:
Mä oon homo mutten tykkää homoseksistä.
Avaisitko vähän tätä? Mistä sä sitten tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat heti homoja, jos kerran koskevat toisen kikkeliin, mutta naisen heteroutta kukaan ei kyseenalaista, jos sanoo että kerran nuorena kokeilin?
Vähän eri asia.
Tuo pelle ruinaa turpasaunaa ja varmaan myös saa sen jos tulee Suomeen!