Miksi miehet säikähtävät ammattiani?
En tiedä miksi. Kun se selviää, miehet tuntuvat säikähtävän, vaikka kaikki olisi mennyt kivasti siihen asti.
T.arkkitehti
Kommentit (38)
Mistä päättelet, että kiinnostus lopahtaa ammatin vuoksi? Lähtevätkö he siis treffeiltä heti pois, kun kerrot olevasi arkkitehti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säikähtävät? Mahdat vain tulkita omiasi.
Ihme jos tulkitsen omiani, kun jo useamman kerran käynyt niin, että hyvin alkanut juttu kuihtuu kokoon ja tunnelma muuttuu, kun ammatti tulee esille.
Ap
Alemmuuskompleksi.
Missä opiskelit arkkitehdiksi?
Et sitten ollutkaan henkinenterapeutti. Odotin jotain tällaista. Tuo nyt on ihan tavis ammatti.
Arkkitehti on älykäs, osaava ja taitava ihminen varmasti aina. Lisäksi tekninen ala. Miehet säikähtävät, koska olet heidän tontillaan: matematiikka, tekniikka, rakennukset.
Odota oikeaa! Hän ihailee sinua, eikä pelkää.
Arkkitehti oli mun lapsuuden unelma-ammatti, mutta eihän siitä mitään olisi näillä taidoilla tullut. Geometria 6 ja käsityötaitoa "Ikean yöpöytä onnistuu juuri ja juuri". Ole ylpeä itsestäsi!
Treffailin kerran arkkitehtineitiä. Ei siinä mitään mutta oli melko erikoinen tapaus eikä siitä sen pidempää tullut
Ei arkkitehdissa mitään vikaa ole, en säikähtäisi tuota ammattia. Ainoa ammatti jota olen säikähtänyt oli "K-Raudan myyjä".
Vierailija kirjoitti:
Ei arkkitehdissa mitään vikaa ole, en säikähtäisi tuota ammattia. Ainoa ammatti jota olen säikähtänyt oli "K-Raudan myyjä".
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En tiedä.
Mä olin juristin kanssa kahvitreffeillä. Hän varmaan pelästyi työttömyyttäni, kun hänestä ei oo kuulunut mitään treffien jälkeen 😕
Tuosta tulee heti mieleen se Reino Nordmanin vaimo. Siitä taas tulee mieleen joku laitaoikeistolainen kristalliaate.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkäävät älykästä naista.
Älä taas puhu pas kaa. Miehethän juuri haluaa koulutettua naista, varsinkin jos itse on koulutettu. Mistä näitä kliseenviljelijöitä oikein riittää.
Voi psykiatri olla myös hullu. Jopa murhaaja niin kuin punavuoren tapauksessa.
Harmi että emme ole kohdanneet. Tykkään rakennuninssinä älykkäistä, keskustelutaitoista ja halukkaista naisista.
Arkkitehdeissä on varmaan puolet naisia.
M41