Kumpi teillä on toivonut lapsia?
Minulla on vauvakuume kolmen jälkeenkin. Mieheni tuumasi, että sinun aikataulussa niitä on aina hankittu. Toki niin, että kaikki kolme ovat olleet hänenkin toivomiaan, mutta ajoituksesta oli kyse. Mieheni olisi siis kuulemma toivonut tietyllä lailla kolmosen jo hiukan aiemmin, minulla kun olis järkisyyt tuohon ajoitukseemme. Meillä siis on tietynlainen vääntö, tullako neljäs vaiko eikö? Miehen mieleestä ikää on jo liikaa. Jos taasen tulisi, tiedän, että tuo nelonen olisi myös isän täysi silmäterä. Iän lisäksi toinen " ongelma" olisi kuulemma, että kaikki ei mahtuisi autoon.
Kommentit (8)
nyt odotuttaa tuon toisen kanssa. Ahistaa. :(
Mutta mies sai pään käännettyä. Siis että jos aiotaan yhdessä olla, hän haluaa isäksi. Suostuin sitten, ja olipa aika yllätys, että mies katsoi ettei hänen tarvitse osallistua lapsenhoitoon ollenkaan!!!
Tällä hetkellä, menettää tietysti äitikin ja lapset yliväsyneen äidin muodossa ja isättömyydessä. Toivottavasti sinä 7 kuitenkin olet huomannut, miten ihana oma lapsi onkaan, nautit hänestä. Hän saa tuntea olonsa toivotuksi. Onpa sinullakin perilllinen, joku jossa sinä jatkut.
Nyt lapsia on kaksi, itse pähkäilen vielä sen kolmannen kanssa mutta mies olisi valmis vielä useampaankin.
Mies haluais nyt toisen, mutta mä en oikein oo lämmenny ajatukselle.
kyllähän se sitten pikkuhiljaa lämpeni, ja nyt kun olen raskaana mies on enemmän innoissaa tulokkaasta kuin minä!
Miehillä on usein vaan joku peruspelko persiissä, kyllä niitä välillä pitää vähän painostaa. Kun se lasten " hankkiminen" on sitä vaikeampaa mitä enemmän ikää kertyy.
Nyt haluaisin toisen. Mies eioikein lämpene ajatukseen. Meillä ikää jo yli 30v.