Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika 19v soitti minulle, oli ihan kännissä ja itki että ei uskalla mennä armeijaan huomenna.

Vierailija
05.07.2026 |

Pitääköhän hänet saattaa sinne portille jos ei muuten mene.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika tykkäsi armeijasta. Oli ihan innoissaan, kun sai rällätä motskalla pitkin mettiä ja ei tarvinnut itse maksaa mitään.

Vierailija
62/78 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille et menee tai huomenna hakee mies koiran kanssa.

Itse vein pojan portille ja oli herkkuja laukku täynnä. Viikonloppuna oli kotona paisti uunissa, kun oli nälissään niiden paskojen polvisuojien jälkeen.

Mistä varuskunnasta pääsee jo ekana viikonloppuna lomalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee sinne riemuiten. Hän haluaa puolustaa isänmaataan vainolaista vastaan.

Entistä harvempi haluaa. Jotkut yksinkertaiset.

Joo en kyllä ymmärrä kuka täysijärkinen enää haluaa tuohon mukaan.

Mä luulen että ne ketkä muka haluaa sinne, huijaavat itseään jotta pystyvät sen ajatuksen voimalla sinne edes menemään.

Helpompaa mennä kun kovin on itseään psyykannut että mä haluun mä haluun mä haluun. 

Aikuisia ihmisiä ei pitäisi pakottaa mihinkään tälläiseen enää nykymaailmassa.

Tuo on vapauden riisto. Ja menisi ennemmin sivariin mutta itsepä valitsivat mennä.

Vierailija
64/78 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee sinne riemuiten. Hän haluaa puolustaa isänmaataan vainolaista vastaan.

Entistä harvempi haluaa. Jotkut yksinkertaiset.

Joo en kyllä ymmärrä kuka täysijärkinen enää haluaa tuohon mukaan.

Mä luulen että ne ketkä muka haluaa sinne, huijaavat itseään jotta pystyvät sen ajatuksen voimalla sinne edes menemään.

Helpompaa mennä kun kovin on itseään psyykannut että mä haluun mä haluun mä haluun. 

Aikuisia ihmisiä ei pitäisi pakottaa mihinkään tälläiseen enää nykymaailmassa.

Tuo on vapauden riisto. Ja menisi ennemmin sivariin mutta itsepä valitsivat mennä.

Valita Putinille, Sergei.

Vierailija
65/78 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika tykkäsi armeijasta. Oli ihan innoissaan, kun sai rällätä motskalla pitkin mettiä ja ei tarvinnut itse maksaa mitään.

Tuo poika sanoi, että olisi maksanut tuosta. Oli niin hienoo.

Vierailija
66/78 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa on nykyään ihan löysäpersetoimintaa. Vapaa aikaa on liikaa kun poikani oli.

Vierailija
67/78 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo poika sanoi, että olisi maksanut tuosta. Oli niin hienoo.

Todettiin samaa yksissä kertausharjoituksissa, että sakemannit ja muut turistit maksavat siitä että pääsevät metsään itikoiden syötäväksi, ja täällä me vaan naatitaan valtion piikkiin.

Vierailija
68/78 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö poika inttiin, ap ?

Vierailija
69/78 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monethan on saaneet täysin vapautuksen jos on ollut tuttavalääkäri, esim. isän tai äidin tuttu.

Kaikki saa vapautuksen, jotka ovat sitä vailla. Jos kertoo että soitti itkien äidille kun pelottaa inttiin meno, vapautus lienee varma. 

Puolustusvoimat ei enää tahdo haaskata resursseja B-miesten kouluttamiseen, tai demotivoituneiden. Nykyaikaisessa sodankäynnissä pelkän tykinruoan merkitys on vähentynyt, paitsi itänaapurin mielestä. 

Vierailija
70/78 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poikasi saa vapautuksen, kun todetaan kykenemättömäksi palvelukseen. Suoraan vaan ensin varuskuntasairaalaan nukkumaan känni pois ja sen jälkeen itkemään lääkärille.

Vierailija
71/78 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravista hartioista ja läpsäise poskelle ja sanot että kestä kuin mies.

Vierailija
72/78 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy Suomen poikia ja nuoria miehiä sääliksi että yhteiskunta heidät painostaa armeijaan ja vain siksi että heillä sattuu olemaan jalkovälissä erilainen pelivärkki kuin naisilla. Mitään muuta erottelua ei tehdä vaikka he ovat yksilöitä ja kukin uniikkeja psykofyysisiä kokonaisuuksia. Jokainen mies ei automaattisesti mene johonkin ennalta määriteltyyn raamiin, vaan aina joukossa on niitä joille armeijan kaltainen laitos ei ole oikea paikka. 

Vierailija
73/78 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain leikkiä TNT llä armeijassa. Laitoin 3 kg TNT tä kallion koloon ja pamautin sen. Kiviä lensi pitkän matkan.

Vierailija
74/78 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt ja naiset pääsee niin helpolla. Raskaaksi tuleminen ja synnyttäminen on täysin vapaavalintaista: yhä useampi nainen jättää tuon homman väliin, eikä siitä seuraa mitään rangaistusta. Moni on myös syönyt ja löhönnyt itsensä mahoksi.

Niin ja tässä vertauksessa olisi järkeä vain jos:

-jokaiselle miehelle taattaisiin lisääntyminen, jos hän haluaa. Missä ovat miesten itselliset lisääntymishoidot? Mitä iloa miehelle on siitä, että jollakin vieraalla naisella on oikeus lisääntyä samalla, kun hänellä on velvollisuus puolustaa maata?

-jos pojat voisivat mennä synnytyssalille mikromanageroimaan ja sosiologit kirjoittaisivat vertaisarvioituja artikkeleita siitä, miten inhottavasti pojat arvostelivat naista, kun hän irvisti synnytyksessä

-Jos naiset oikeasti tekevät ylläpitotöitä sodan aikana, miksei heitä pakoteta siviilipalvelukseen? Oppivatko he nuo taidot jotenkin maagisesti ilman opettelua vai miksi tuota jaksoa vaaditaan vain miehiltä? Jos taidot voi opetella pikana sodan aikana, miksi siviilipalvelusta vaaditaan miehiltä? Se kuulostaa puhtaasti kromosomirangaistukselta

Tytöt mikromanageroivat poikia armeijassa esim. keksimällä, että joku on masturboinut punkassa tai sanonut jonkun väärän sanan. 

Vierailija
75/78 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ja käske kasvaa aikuiseksi

Vierailija
76/78 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt ja naiset pääsee niin helpolla. Raskaaksi tuleminen ja synnyttäminen on täysin vapaavalintaista: yhä useampi nainen jättää tuon homman väliin, eikä siitä seuraa mitään rangaistusta. Moni on myös syönyt ja löhönnyt itsensä mahoksi.

Aina voi vaihtaa sukupuolta jos se on mielestäsi niin helppoa olla nainen.

Vierailija
77/78 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tässä vertauksessa olisi järkeä vain jos:

-jokaiselle miehelle taattaisiin lisääntyminen, jos hän haluaa. Missä ovat miesten itselliset lisääntymishoidot? Mitä iloa miehelle on siitä, että jollakin vieraalla naisella on oikeus lisääntyä samalla, kun hänellä on velvollisuus puolustaa maata?

-jos pojat voisivat mennä synnytyssalille mikromanageroimaan ja sosiologit kirjoittaisivat vertaisarvioituja artikkeleita siitä, miten inhottavasti pojat arvostelivat naista, kun hän irvisti synnytyksessä

-Jos naiset oikeasti tekevät ylläpitotöitä sodan aikana, miksei heitä pakoteta siviilipalvelukseen? Oppivatko he nuo taidot jotenkin maagisesti ilman opettelua vai miksi tuota jaksoa vaaditaan vain miehiltä? Jos taidot voi opetella pikana sodan aikana, miksi siviilipalvelusta vaaditaan miehiltä? Se kuulostaa puhtaasti kromosomirangaistukselta

Tytöt mikromanageroivat poikia armeijassa esim. keksimällä, että joku on masturboinut punkassa tai sanonut jonkun väärän sanan. 

Aikoinaan kun olin köksä koulussa oli siellä yksi mies 35 naisen joukossa, myöhemmin opiskelin sairaanhoitajaksi, siellä oli 2 miestä 30 naisen joukossa.

Listat kyllä on ketkä kutsutaan ja mihin tehtäviin jos sota syttyy.

Vierailija
78/78 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kasvattanut selkärangattoman vellihousun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan