Poika 19v soitti minulle, oli ihan kännissä ja itki että ei uskalla mennä armeijaan huomenna.
Pitääköhän hänet saattaa sinne portille jos ei muuten mene.
Kommentit (68)
Odotan innolla kertauskutsua, jota ei tosin viime keikan jälkeen kuulunut. Päästäisiin kunnolla ryynäämään ja tetsaamaan. t: ylik (res) II/84
Mun poika tykkäsi armeijasta. Oli ihan innoissaan, kun sai rällätä motskalla pitkin mettiä ja ei tarvinnut itse maksaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille et menee tai huomenna hakee mies koiran kanssa.
Itse vein pojan portille ja oli herkkuja laukku täynnä. Viikonloppuna oli kotona paisti uunissa, kun oli nälissään niiden paskojen polvisuojien jälkeen.
Mistä varuskunnasta pääsee jo ekana viikonloppuna lomalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menee sinne riemuiten. Hän haluaa puolustaa isänmaataan vainolaista vastaan.
Entistä harvempi haluaa. Jotkut yksinkertaiset.
Joo en kyllä ymmärrä kuka täysijärkinen enää haluaa tuohon mukaan.
Mä luulen että ne ketkä muka haluaa sinne, huijaavat itseään jotta pystyvät sen ajatuksen voimalla sinne edes menemään.
Helpompaa mennä kun kovin on itseään psyykannut että mä haluun mä haluun mä haluun.
Aikuisia ihmisiä ei pitäisi pakottaa mihinkään tälläiseen enää nykymaailmassa.
Tuo on vapauden riisto. Ja menisi ennemmin sivariin mutta itsepä valitsivat mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menee sinne riemuiten. Hän haluaa puolustaa isänmaataan vainolaista vastaan.
Entistä harvempi haluaa. Jotkut yksinkertaiset.
Joo en kyllä ymmärrä kuka täysijärkinen enää haluaa tuohon mukaan.
Mä luulen että ne ketkä muka haluaa sinne, huijaavat itseään jotta pystyvät sen ajatuksen voimalla sinne edes menemään.
Helpompaa mennä kun kovin on itseään psyykannut että mä haluun mä haluun mä haluun.
Aikuisia ihmisiä ei pitäisi pakottaa mihinkään tälläiseen enää nykymaailmassa.
Tuo on vapauden riisto. Ja menisi ennemmin sivariin mutta itsepä valitsivat mennä.
Valita Putinille, Sergei.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika tykkäsi armeijasta. Oli ihan innoissaan, kun sai rällätä motskalla pitkin mettiä ja ei tarvinnut itse maksaa mitään.
Tuo poika sanoi, että olisi maksanut tuosta. Oli niin hienoo.
Armeijassa on nykyään ihan löysäpersetoimintaa. Vapaa aikaa on liikaa kun poikani oli.
Itselleini se ole ihmisen parasta aikaa. Sai leikkiä arkipäivin sotaleikkejä, ja viikonkoppuisin lomalla juoda kaljaa. Ei vastuita, kaikki tulee talon puolesta, kunhan vaan ottaa ja nauttii.
Mutta jos kaikki ahdistaa, vituttaa ja on vaan niin vaikeeta, niin sitten ymmärrän että edellisenä iltana tulee itku kurkkuun ja äitiä ikävä.