Ei laulajia näyttelemään
Nähtiin jo miten paska Behm oli nyt sitten koitetaan tehdä vartiasesta elokuvanäyttelijä... Opettelisi senkin ajan vaikka biisin kirjoittamista kun vieläkään ei ole yhtään kappaletta tehnyt itse.. Siinä kun ei valkokankaalla voi huijata osaavansa niin käy kun behmille ja nolaa itsensä käkkäräperuukissa
Kommentit (74)
Molemmat sai takapuolella levytyssopimuksen ja toinen elokuvaroolinkin niin miksikä sitä nyt opiskelemaan
Vierailija kirjoitti:
Noloja, menisivät kouluun joskus
Nolo olet itse, eikö hävetä?
Eivät ole tottuneet tekemään töitä minkään asian eteen kun keikistelemällä saa kaiken siinä on managerilla nyt oltava taikatemput valmiina
Ap ja kaverinsa ovat itse niitä noloja tapauksia. Kateellisia ja pahansisuisia ihmisraunioita, jotka haukkuvat julkkiksia kun eivät itse kykene muuhun kuin peppujaan kasvattamaan.
Teatterikouluun yhtenä pääsyvaatimuksena on osata myös laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole tottuneet tekemään töitä minkään asian eteen kun keikistelemällä saa kaiken siinä on managerilla nyt oltava taikatemput valmiina
No teepä itse perässä, läskiperä.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sai takapuolella levytyssopimuksen ja toinen elokuvaroolinkin niin miksikä sitä nyt opiskelemaan
Jos takapuolella saisi levytyssopimuksen, niin sinulla pitäisi niin ikään olla jo sellainen, paksuperse.
Behm oli sen levy-yhtiön äijän kanssa yhdessä ja sai levytyssopimuksen ja sitten meni yhteen sen näyttelijän kanssa ja sen sedän ohjaamaan elokuvaan näyttelemään pääsi sitten vartiainen seurusteli sen levy-yhtiön tuottajan kanssa joka on sen anna puun kanssa ja sai sopimuksen
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä olet elämässäsi aikaan saanut, muuta kuin vittumaisen luonteen ja ilkeän mielen?
Vierailija kirjoitti:
Noloja, menisivät kouluun joskus
Miksi aikuisen ihmisen pitäisi mennä kouluun, jos töitä on jo ja ylimääräinen opiskelu ei nappaa?
Mitään kouluja eivät käy mahtaa ihmisiä jotka oikeesti lukee teatterikorkeassa 5v ketuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä olet elämässäsi aikaan saanut, muuta kuin vittumaisen luonteen ja ilkeän mielen?
Ylipainoa ja länkisääret.
Miksi antaa näitä töitä näille jotka ei osaa sitten näytellä
Onko kukaan laulaja/artisti muuten onnistunut näyttelijänä? Frank Sinatra oli karismaattinen alk.per. Ocean Elevenissa, Lady Gaga on ollut muutamassa leffassa yllättävän hyvä, Elvari oli hyvä King Creolessa - ihan oikeasti. Mutta muuten ei oikein tule mieleen, Madonna oli kammottavan huono ja vanhoissa kotimaisissa pyöri jotain iskelmälaulajia, no - Rautavaara tietty oli aika onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Osa laulajista osaa myös näytellä.
Samuli Edelman, Vesku Loiri, Paula Vesala, Kummelit...
Aika moni hallitsee sekä näyttelemisen että musiikin.
Vartiainen on jossain virtahepoelokuvassa :D
Palkitaan varmaan yhden ilmeen ihmeenä
Osa laulajista osaa myös näytellä.