Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuten mukava viikonloppu Tampereella, mutta...

Vierailija
05.07.2026 |

Vietin viikonlopun Tampereella pitkästä aikaa hotellissa yöpyen. Olipas ikävä huomata siellä järkyttävä määrä narkomaaneja & juoppoja melkein joka kadunlulmassa. Parkkihallissa haisi kusi. En ehkä ihan pian lähde uudestaan...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere oli 80-luvulla kiva kaupunki. No oli kyllä Helsinkikin. Nyt kaikki on paskottu pilalle.

Helsingissä oli 80-luvulla Novosibirsk meets Skid Row -fiilikset. Joka paikka täynnä asunnottomia alkoholisteja ja aggressiivisia juoppoja. Nykyään on viihtyisämpää ja fiksumpaa.

Vierailija
22/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite asun Tampereella ja ei kyllä usein noihin törmää. Eivät hengaile siellä missä minä. Eniten näitä laitapuolen tyyppejä on rautatieaseman ympäristössä, sokoksen edustalla (siinä on melkein aina joku mökäjengi) ja siinä Laikun lavan ympäristössä. Harvemmin tulee käytyä missään noista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite asun Tampereella ja ei kyllä usein noihin törmää. Eivät hengaile siellä missä minä. Eniten näitä laitapuolen tyyppejä on rautatieaseman ympäristössä, sokoksen edustalla (siinä on melkein aina joku mökäjengi) ja siinä Laikun lavan ympäristössä. Harvemmin tulee käytyä missään noista. 

Sama täällä, harvoin näkee ainakaan enempää kuin yhtä. Sokoksella käyn mutta ei ne siinä edustalla olevat pörisijät häiritse ohikulkijoita. Tullintorin aukiolla niitä enempi on nähnyt kun joskus käyn s-marketissa tai Tullintorilla ostoksilla. Eivät häiritse eivätkä ole varastaneet fillarianikaan siitä telineestä. 

Vierailija
24/24 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Turus ja pisti silmään sama. Siel oli jopa juoppoakkojakin