Muuten mukava viikonloppu Tampereella, mutta...
Vietin viikonlopun Tampereella pitkästä aikaa hotellissa yöpyen. Olipas ikävä huomata siellä järkyttävä määrä narkomaaneja & juoppoja melkein joka kadunlulmassa. Parkkihallissa haisi kusi. En ehkä ihan pian lähde uudestaan...
Kommentit (17)
Minäkin olin siellä viettämässä viikonloppua ja tein saman havainnon. Vähän hämmästytti.
Käyn aika usein Helsingin keskustassa ja mietin että Tampereen keskusta saattaa olla tuossa suhteessa jopa pahempi paikka jos vertaa Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä johtuu?
Aloittajaa kiukuttaa, kun muilla on hauskaa ja hänellä ei.
On surullista et heitä on valtavasti.
Heistä jokainen on jonkun lähimmäinen....lapsi, veli, sisko, äiti, isä, täti, setä, eno...
Mikä hyvinvointi valtio tämä on?
PÄÄTTÄJÄT sai tänään alkon auki.
TYPERÄÄ!!!!!
Mitä mahtavaa on juopotella.Se on juopottelua jos nuppi pitää saada pimeäksi.
Ja muka ruuan kans hienoo juoda viiniä, ja pas...kat sanon mä, juotte sen takia et päässä tuntuu.
Auttaisitte näitä narkomaaneja.He eivät selviä itse.
Eilen itse illalla kävin ruokakaupassa ja heitä oli useita kaupan edustalla, nuoria, niin nuoria miehiä, langanlaihoja.
Olisiko jälleen pohjalaisten aika vierailla Tampereella?
Päihteiden käyttö on ihan täysin omista valinnoista kiinni. Juon 3 kuukauden välein 3 olutta baarissa ja sitten taas 3 kuukautta selvin päin. Ja tässä olen pysynyt. Ihan oma valinta aloittaa ongelmakäyttö.
Tampere on niin karu paikka, että ei ihmisellä kestä pää siellä asumista ilman päivittäistä piikittämistä.
Vierailija kirjoitti:
On surullista et heitä on valtavasti.
Heistä jokainen on jonkun lähimmäinen....lapsi, veli, sisko, äiti, isä, täti, setä, eno...
Mikä hyvinvointi valtio tämä on?
PÄÄTTÄJÄT sai tänään alkon auki.
TYPERÄÄ!!!!!
Mitä mahtavaa on juopotella.Se on juopottelua jos nuppi pitää saada pimeäksi.
Ja muka ruuan kans hienoo juoda viiniä, ja pas...kat sanon mä, juotte sen takia et päässä tuntuu.
Auttaisitte näitä narkomaaneja.He eivät selviä itse.
Eilen itse illalla kävin ruokakaupassa ja heitä oli useita kaupan edustalla, nuoria, niin nuoria miehiä, langanlaihoja.
"Auttaisitte..."
Sinä itse kävit heitä näkemässä etkä auttanut.
Elämästäni noin 40 vuotta Tampereella eri puolilla asuneena voin kertoa että joko aloittajalla on käynyt outo tuuri tai sitten hän hiuuuuukan liioittelee. Asun nyt keskustassa enkä muista koska viimeksi joku narkki olisi minua häirinnyt.
Olin just hesessä ja samat kokemukset
tamperelainen
Tampere oli 80-luvulla kiva kaupunki. No oli kyllä Helsinkikin. Nyt kaikki on paskottu pilalle.
Keskusta ja jotkut lähiöt. Viikonloput ja konsertit ym. Mutta muualla voi olla muuta.
Vaikuttaa sen hotellin valintakin minkälaisessa ympäristössä se on.
Vierailija kirjoitti:
Tampere oli 80-luvulla kiva kaupunki. No oli kyllä Helsinkikin. Nyt kaikki on paskottu pilalle.
Olit lapsi ja liikuit turvallisten aikuisten seurassa. Et pyörinyt silloisessa yöelämässä. Pahoinpitelyjä oli enemmän kuin nykyään. Ei tarvinnut pelätä narkkeja, mutta piti pelätä liikaa viinaa juoneita arvaamattomia suomalaisia kännikaloja.
Katukuvan perusteella Tampereen luulisi sijaitsevan päiväntasaajalla.