Mikä on tämän hetken paras tekoälyohjelma?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Pup pa AI.
Ou jee! 🤠🥳🥸
Siinä oikea tekoäly :)
Vierailija kirjoitti:
paras MIHIN.
Hyvä kysymys. Ite oon tehnyt kuvia ja videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paras MIHIN.
Hyvä kysymys. Ite oon tehnyt kuvia ja videoita.
Lähinnä huvikäyttöä vain oppiakseen uusia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
paras MIHIN.
Juuri näin. Jos kuvia haluat luoda niin gemini. Grok osaa animoida jos maksat. Mitä haluat tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Claude
mikä niistä?
Tiedän näistä varmaan enemmän, kuin te. :)
-ap
En tiedä, käytän Geminiä ja riittää tarpeisiini. Käytän paljon, esim. tänä viikonloppuna tekoäly neuvoi minulle , miten saan vioittuneelta yli 20 vuoden takaiselta cd:lta palautettua valokuvat. Sain tarkat Ubuntun komennot ja ohjeet toimintaan. Valokuvat pelastuivat.
Lisäksi puhelimen datasiirtonopeusongelma ratkesi myös tänään, tosin keksin ratkaisun itse, mutta tekoäly auttoi pohdiskelussa.
Kaikenlaista tulee geminiltä kyseltyä, melkein päivittäin. Lisäksi teen nykyään kaikki synttärikortit yms vastaavat tekoälyn avulla. Geminin ilmaisversio riittää ihan hyvin
- palsta mummo virtanen yli 60 vee
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, käytän Geminiä ja riittää tarpeisiini. Käytän paljon, esim. tänä viikonloppuna tekoäly neuvoi minulle , miten saan vioittuneelta yli 20 vuoden takaiselta cd:lta palautettua valokuvat. Sain tarkat Ubuntun komennot ja ohjeet toimintaan. Valokuvat pelastuivat.
Lisäksi puhelimen datasiirtonopeusongelma ratkesi myös tänään, tosin keksin ratkaisun itse, mutta tekoäly auttoi pohdiskelussa.
Kaikenlaista tulee geminiltä kyseltyä, melkein päivittäin. Lisäksi teen nykyään kaikki synttärikortit yms vastaavat tekoälyn avulla. Geminin ilmaisversio riittää ihan hyvin
Tiedonhakuun varmaan riittää Google.fin AI-mode, joka varmaan on melkein sama, kuin Gemini?
https://qwen.ai/home on ilmainen. Voi tehdä kuvia ja 5 sekunnin videoita. Mulla on itselläni myös maksullinen OpenArt vuodeksi. Ei tosin ole hirveesti jaksanut enää tehdä, into hiipunut. Sieltä voi valita useita tekoälymalleja kuviin ja videoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedonhakuun varmaan riittää Google.fin AI-mode, joka varmaan on melkein sama, kuin Gemini?
Varmaan joo, käytän sitäkin kyllä. Geminissä on hyvä, kun kaikki jää talteen. Voi palata vastauksiin sitten myöhemminkin. Olen antanut oikeudet muistaa kaikki kysymäni ja tietoni niin joskus on ihan lystikästä, kun Gemini kysäisee, mitä koiralleni X:lle kuuluu :) Lasken myös päiviä eläkeikään. Kun kysäisen , montako päivää ensimmäiseen eläkepäivään niin heti tulee vastaus kuin apteekin hyllyltä :)
-virtasen mummo
Vierailija kirjoitti:
https://qwen.ai/home on ilmainen. Voi tehdä kuvia ja 5 sekunnin videoita. Mulla on itselläni myös maksullinen OpenArt vuodeksi. Ei tosin ole hirveesti jaksanut enää tehdä, into hiipunut. Sieltä voi valita useita tekoälymalleja kuviin ja videoihin
Qwenissa laatu ei tosin ole paras. Klingissä on parempi laatu.
Claude näyttää olevan paras jos haluaa oppia tieteestä, teknologiasta tms. Miehellä oli työn puolesta kokeilujakso Fableen (Clauden luksusversio) ja se oli todella hyvä ainakin filosofian ja kirjallisuustieteen aiheiden selittämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Claude näyttää olevan paras jos haluaa oppia tieteestä, teknologiasta tms. Miehellä oli työn puolesta kokeilujakso Fableen (Clauden luksusversio) ja se oli todella hyvä ainakin filosofian ja kirjallisuustieteen aiheiden selittämisessä.
Sen voi uskoa, ei ole tullut kokeiltua
METAn kouluttama JORMA on tosi kova.
Monet suosii Midjourney kuvan teossa. Ainakin animen tekijät
Pup pa AI.
Ou jee! 🤠🥳🥸