Kun kaksi ihmistä nolaa toisensa toistensa seurassa alituiseen. Aika katoaa ja on todella outo yhteys. Mitä tämä on?
Kaksi ihmistä kohtaavat. Keskustelu sujuu hyvin, todella kiinnostavaa tutustua ihan ammatillisessa näkökulmassa ja ihmiseen itseensä. On niin mukavaa, että aika nopeasti voi heittää piikittelyä ja vähän kiusotella, jopa ärsyyntyä. Voi olla oma itsensä. Kunnes tilanteesta tulee outoa. Tulee päivä kun aika hänen kanssaan pysähtyy, tuntuu että tässä on nyt jotain outoa meneillään. Molemmat ovat kiusaantuneita, nolaamme molemmat itseämme siten että sekoilemme sanoissa, tavarat tippuvat, keskustelu ei ole enää sujuvaa vaan jotenkin kiusallista, hymyilemme tietenkin paljon toistemme seurassa ja on aika kuumaa välillä kun katselemme toisiamme mutta emme sano ääneen mitään tästä asiasta. Tämä on kuitenkin hyvin outo yhteys enkä tiedä mitä tämä on.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse tunnista mitä sen sun mielestä on.
Tunnistan toki, että on ihastumista mutta minun on vaikeaa ymmärtää tätä yhteyttä. Tätä ei ole helppo järkeillä tai ymmärtää mutta silti se on olemassa ja koska siitä ei voi puhua niin olen välillä turhautunut etten keksi tähän päässäni ratkaisua tai ulospääsyä muuta kuin hyväksyä, että asia on nyt näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan toki, että on ihastumista mutta minun on vaikeaa ymmärtää tätä yhteyttä. Tätä ei ole helppo järkeillä tai ymmärtää mutta silti se on olemassa ja koska siitä ei voi puhua niin olen välillä turhautunut etten keksi tähän päässäni ratkaisua tai ulospääsyä muuta kuin hyväksyä, että asia on nyt näin. Ap
Miksei voi puhua? Sun kannattaa jutella siitä hänen kanssaan kahden, eikö? En usko, että ulkopuoliset voivat tossa auttaa.