en matkusta pienen lapseni kanssa minnekään ulkomaille ennenkuin kaikki pedofiilit kadonneet maapallolta
Kommentit (9)
ihmiset tulee itsekkäimmiksi koko ajan ja kaikki ajattelee että heillä on oikeus totuttaa omaa seksuaalisuuttaan, lopussa käy kuin homoille, ne hyväksytään.
Tää on johdonmukainen kehitys joka alkoi jo siitä kun esiaviolliset seksisuhteet ja eronneitten meno uusiin naimisiin hyväksyttiin. Ne kuulostavat nyt itsestään selviltä, eikö? Ja kuitenkin ne ovat osa ihan samaa asiaa, Jumalan tahdon vastaista seksuaalikäyttäytymistä.
Ja suomessaki niitä on pilvin pimein-Pieniä lapsia nyt ei pidä yksin jättääkään
ja nyt alkaa olla jo sairasta pitää homoutta jotenkin kieroutuneena tai vääränä. Kohta pedofiilejä aletaan suvaita, sitten heidät PITÄÄ suvaita. Sano minun sanoneen.
Jumalan tahtoa noudattavalle ei pitäisi olla epäselvää mitkä ovat Jumalan tahdon vastaisia tekoja. Jos taas mennään vaan " ihmisjärjen" mukaan, niin kaikesta tulee vähitellen sallittua. Ellei sitten islam ehdi ensin valloittaa maailmaa ja kieltää kaiken.
Sitäkään toivomatta...
se joka rinnasti uudelleen avioitumisen ja pedofilian (ok, uudelleen avioitumiseen voidaan löytää lieventäviä asianhaaroja...)
toisia ihmisiä. Kyse on aivan eri tason asiasta kuin homoseksuaalisuus tai uudelleen avioituminen.
Pahempi uhka lapsellesi on naapurin setä, joku sukulainen tai vanhempien ystävä.
Mua on pikku tyttönä ollu kourimassa isäni paras ystävä. Se tuntui silloin pienenä tosi hävettävältä, enkä kertonut silloin kenelläkään. Nyt vasta aikuisiällä olen pysytynyt avaamaan suuni (yli 30v.).
Siskoani kouri meidän sukulainen. Asia tuli silloin heti tietoon.
Jo edes ennen kouluaikaa kaverini naapurityttöjä kouri ja kutitteli asunnossaan naapurin setä. Jotkut tytöt kävivät asunnossa useinkin. En tiedä miksi. Itse en asunut paikkakunnalla lainkaan, olin vain kylässä kaverillani. Kävin tämän sedän asunnossa kerran, ja näin kuinka kouri ja kutitteli yhtä meidän ikäistä työttöä. Me lähdimme kaverin kanssa asunnosta hyvin nopeasti, emmekä menneet sinne uudelleen. Kerroimme asiasta kaverini äidille, enkä muista miten tapaus eteni.
Nyt aikuisena kun olen asioista juttellut ystävieni kanssa. Myös ystäviini on joku mies käynyt käsiksi heidän ollessa aivan lapsia. Näissäkin oli esim naapurin setä ja oma sukulainen.
se, että leski menee uudestaan naimisiin on verrattavissa pienen lapsen raiskaukseen? Homosuhteissa on kaksi vapaasta tahdostaan mukana olevaa, toisiaan rakastavaa ihmistä. Miten sitä voidaan verrata seksuaaliseen hyväksikäyttöön? En tajua en.
Tietenkin esiin astuu ensin joukko piilopedoja tutkijoita jotka julistavat että uusien tutkimustuloksien mukaan seksuaalinen kanssakäyminen ei vahingoita lapsia vaan estää heidän myöhempiä seksuaalisia patoutumiaan.
Mielipide-ilmasto täytyy muuttaa hissukseen ja siihen menee vuosia, mutta kyllä se muuttuu!
Tuen kuitenkin matkustamattomuuttasi täysillä - ilmastonmuutoksen takia.