Suomalaiset on kyllä outoja. Alkon oven takana ollut Espoossa jo avaamisaikaan porukkaa.
Kun onhan se niin valtavan hienoa ja ihmeellistä että voi ostaa viinaa sunnuntaina. Ohhoh, huhhuh. Niin tottahan sitä nyt sitten ryntää oikein jonottamaan. Ehti hän siinä sentään mennä joku 15 tuntia kun edellisen kerran pääsi viinakauppaan.
Kommentit (56)
PK-Seutulaiset on juoppoja.
Etuilee jonossakin.
Neekerît olisi murtautunut kauppaan jo ennen ovien avaamista
Suomessa on paljon alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on mennyt vähän ohi, miksi tää on nyt sitten niin hienoa. Ilmeisesti jostain periaatteellisista syistä lähinnä.
Holhous suomessa pitää ostaa alkoholi alkosta. Keski ja etelä euroopassa saa jokaisesta lähimarketista viinit ja konjakit.
Niin sen takia sitten pitää mennä ostamaan viinaa sunnuntaina klo 12? En valitettavasti edelleenkään ymmärrä.
Mitä et ymmärrä? Minä taas en ymmärrä miksi suomessa en voi ostaa viinejä ja konjakkia ruokaostosten yhdeydessä lähi marketista.
Tarinoita jälkikasvulle!
Neil Armstrong: Olin ekana kuussa.
Espoon Akka: Ekana ALKOssa VUHUU.
Kyllä meillä on S-Marketissakin asiakkaat odottomassa joka sunnuntai ovien aukaisemista.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että alkoholilla on niin suuri merkitys monille.
Mitä outoa siinä on? Kysy italialaiselta, ranskalaiselta jne. kuinka moni juo viiniä aterioilla. Vi..... suomalainen on idi ootti.
Ihmisen houkkamaisuus on ääretöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on S-Marketissakin asiakkaat odottomassa joka sunnuntai ovien aukaisemista.
Sieltä ostetaankin tyypillisesti ruokaa. Ilman ruokaa ei kukaan pärjää, sen sijaan jos alkoholia tarvitsee niin kipeästi että on oven takana ennen avaamista jonottamassa niin sellaisille on tietty nimikin.
Vierailija kirjoitti:
Paikalle oli ehtinyt keskisuomalainen mies, joka kertoi olevansa lomalla ja haluavansa päästä myymälään ensimmäisenä.
– Minä sanoin, että olet mistä tahansa, niin naiset ensin. Sitten minä vain menin, Tuula kuvaa tilannetta.
Siis juopoimmat ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ostetaankin tyypillisesti ruokaa. Ilman ruokaa ei kukaan pärjää, sen sijaan jos alkoholia tarvitsee niin kipeästi että on oven takana ennen avaamista jonottamassa niin sellaisille on tietty nimikin.
Kankkunen
Suomi juntit taas puhkumassa kun alko on auki sunnuntaisin. Hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on mennyt vähän ohi, miksi tää on nyt sitten niin hienoa. Ilmeisesti jostain periaatteellisista syistä lähinnä.
Holhous suomessa pitää ostaa alkoholi alkosta. Keski ja etelä euroopassa saa jokaisesta lähimarketista viinit ja konjakit.
Niin sen takia sitten pitää mennä ostamaan viinaa sunnuntaina klo 12? En valitettavasti edelleenkään ymmärrä.
Mitä et ymmärrä? Minä taas en ymmärrä miksi suomessa en voi ostaa viinejä ja konjakkia ruokaostosten yhdeydessä lähi marketista.
Koska olet juoppo.
Meillä Turussa tänään Alkossa tuttu eläkeläisalkkis
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa paikalliset ostavat viikon viininsä yleensä sunnuntaisin. Siellä vasta kassoilla onkin jonoa puolilta päivin, kun kiire tekemään koko suvun sunnuntaipäivällistä/illallista.
Meillä ostetaankin kossua, kuin ei ole kiire tekemään suvun sunnuntaipäivällistä/illallista.
Onko Tuula nyt saavuttanut elämänsä kohokohdan🤣
Kaikkien janoisten (juoppojen) sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet juoppo.
Saako nauraa? Sinä olet täysi ressukka idi ootti.
Ei kai kukaan niin hölmö ole että Suomesta alkoholijuomia ostaa? Etenkään väkeviä. Saksasta saa tilattua 80% viinaa alle kympin 0,5l pullo. Noita muutama laatikollinen varastossa ja noista tekee kaikki juomasekoitukset.
Kreikassa paikalliset ostavat viikon viininsä yleensä sunnuntaisin. Siellä vasta kassoilla onkin jonoa puolilta päivin, kun kiire tekemään koko suvun sunnuntaipäivällistä/illallista.