Ruisrockin kurassa rämpijöistä 1% käytti järkeviä kenkiä
Sääennuste oli viikon luvannut juuri tuota keliä. Oli vissiin yleisöstä lähes kaikki alle kolmevuotiaita.
Kommentit (24)
UK:ssa taas ollaan festareilla auringonpaisteessakin Barbour + Hunter -kombolla. Toki monella on sponssatut mutta ei kaikilla?
Kaupunkifestareilla maiharit/martensit mutta maalla ei? Miksi?
Meillä 2,5 v osaa valita itse kumpparit, jos sataa.
Äiti ei ollut pakannut kunnon vaatteita mukaan.
Noilla sitten äänioikeus ja oma pankkitili 🤔
Kengistä viis, pääasia että rintavako ja paljaat pakarat näkyy.
Nykyajan ihmiset ovat täysin pihalla todellisuudesta. Naama kiinni kännykässä 24/7 todellakin tyhmentää ihan jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Kengistä viis, pääasia että rintavako ja paljaat pakarat näkyy.
Tämä. Repesin täyteen nauruun.
Jo päiväkodissa opetetaan, että tuollaiseen keliin puetaan kumisaappaat, sadetakki, kurahousut. Mihin tuo aikuisilta unohtuu?
Vierailija kirjoitti:
Noilla sitten äänioikeus ja oma pankkitili 🤔
Siksi demareiden kannatus on niin korkea...
Mä näin pari videoklippiä sieltä ja melkein kaikilla oli niissä kumpparit jalassa.
Ihmetyttää ne surkeat kertakäyttösadetakit. Eikö kaikilla muka ole olemassa oikeaa sadetakkia?
Miksi tämä oli sinulle aloituksen arvoinen asia, ap?
Vierailija kirjoitti:
300 euron merkkilenkkareita lensi roskiin 😂
Ap voisi mennä penkomaan roskiksia.
Vierailija kirjoitti:
UK:ssa taas ollaan festareilla auringonpaisteessakin Barbour + Hunter -kombolla. Toki monella on sponssatut mutta ei kaikilla?
Siis mitä nämä on?
Näin jonkun videopätkän ja kaikilla kumpparit. Mistä tuo 1%?
Ja älkää nyt viitsikö ottaa kännyköitä yms tähänkin syyksi. Aina on nuoriso mennyt ulkonäkö edellä pukeutumisen suhteen. Ei ole mikään nykypäivän ilmiö. Olen itsekin mennyt 90-luvulla pienissä narukorkkareissa kolme päivää samanlaisessa mutavellissä festareilla.
300 euron merkkilenkkareita lensi roskiin 😂