Bikinimuoti on muuttunut aika rohkeaksi
Olimme perheemme kanssa ulkovesipuistossa. Panin merkille, että monen ikäiset, tosi nuoretkin, suosivat hyvinkin paljastavaa bikinimuotia. Hienoa, että niin monet eivät häpeile vartaloaan, mutta toisaalta en itse välittäisi nähdä kenenkään pakaroita julkisella paikalla.
Mies kyllä varmaan tykkäsi, kun nuoria naisia ja tyttöjä vilisee silmien edessä pikku pikku bikineissä. Piti silti ihailtavasti naamansa peruslukemilla. :D
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että bikinit ovat erityisesti muuttuneet viime vuosina tai että niiden käyttäjät ovat merkittävästi nuorentuneet. Ap on todennäköisesti vain itse muuttunut ja ikääntynyt ja näkee asiat nyt eri tavalla.
Kyllä ne ovat muuttuneet. Persebikinit ovat melko uusi muoti.
Ennen oli hyvänmaun mukaisia naisten uikkareita, muistan omilta teiniajoilta että kenellekään tytöillä ollut tuollaisia liian pieniä pakarabikineitä.
Olen 50 v ylipainoknen täti. Ex mies valitti minulle vielä 3 v sitten kun pidän mummouikkaria eli mustaa urheiluilista uimapukua. Olisi kuulemma pitänyt olla persebikinit....en ikimaailmassa edes bikineitä laita enää, nuorenakin tunsin olon niissä epämukavaksi. Törkeän näköistä kun jiku pienen lapsen pitää persebikineitä. Mikä idea? En vaan tajua.
Muoti muuttuu, niin se vaan on. 🤭 Mulla on biksuja aina ollut, ikää 51v. Onhan tää nykyinen biksumuoti aika paljastavaa, mut mitä sitten...aina voi olla tuijottamatta.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä varmaan naiset alasti rannalla. Aina pitää vaan paljastaa enemmän ja enemmän.
Nudistirannallehan nuo pyllybikinien käyttäjät varmaan mieluiten menisisvätkin välttääkseen rusketusrajat.
Suojelkaa lapsianne pedoilta ja pervoilta, oikeasti.
Kukapa ei kiinteästä nuorehkon naisen kropasta pikkubikineissä tykkäisi?
Köyhillä ei ole varaa ostaa kunnon uikkareita. Halvimmat ovat kaikki kankkujen väliin sujahtavia. Jos näin olisi miesten uikkareiden kanssa, saisimme kaikki katsella karvaisia pakaroita ja kivasti kankaan läpi piirtyviä käärmeitä. Sitä päivää odotellessa.
Nuorista tullut erittäin vastenmielisiä. Samapa tuo, kävi heille miten tahansa, en välitä missään olosuhteissa enkä tilanteissa heidän oleiluaan.
Shortsimalliset bikinit alle 16-vuotiaille.
https://www.cellbes.fi/naiset/uima-asut/bikinit/bikinihame-musta-2?att=…
Nykyään saa myös tälläisia.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä varmaan naiset alasti rannalla. Aina pitää vaan paljastaa enemmän ja enemmän.
Vanhaan aikaan uitiin aina alastomana. Tämä nykyaika on poikkeus, että uidaan vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että bikinit ovat erityisesti muuttuneet viime vuosina tai että niiden käyttäjät ovat merkittävästi nuorentuneet. Ap on todennäköisesti vain itse muuttunut ja ikääntynyt ja näkee asiat nyt eri tavalla.
Kyllä ne ovat muuttuneet. Persebikinit ovat melko uusi muoti.
No ei ne tavallaan ole, koska niitä oli jo 80-luvulla yleisesti Euroopan rannoilla. Mutta Suomessa niistä tuli valtavirtaa vasta viimeisen 5 vuoden aikana. Tälläkin lautalla on ketjuja 10-15 vuoden takaa, jossa ne on marginaalinen ilmiö ja joissa naureskellaan ja ihmetellään miten kukaan sellaisia kehtaa missään käyttää. Tuolloinhan niitä käytti Suomessa lähinnä venäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuntuu että nuorimmat pyllyvakobikineissä/uikkareissa olijat ovat jotain yläasteikäisiä. En valita, tykkään kyllä vilkuilla ja varsinkin kun näkee jotain äiti-ihmisiä pyllistelemässä matalassa vedessä pikkulasten kanssa tuollaisten kanssa, niin väkisinkin katse harhautuu. En kuitenkaan tuijota mitenkään näkyvästi, tietenkään.
Tykkäät vilkuilla yläasteikäisiä?
Kyllähän sitä tulee katseltua. Ja eivätköhän tuollaisia uikkareita käyttävät usein myös tiedä, että näin tapahtuu. Miksi muuten pistää ne kireät kankut esille?
Jos olisin nainen kulkisin mahdollisimman pienissä bikineissä ihan piruuttani.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että bikinit on tulevaisuudessa, mutta reiät kriittisissä kohdissa. Ja tietysti monet yläosattomissa. Ehkä joillakin vain maalattu kehoon jotain nauhoja ja remmejä. Tai sitten tullaan uimaan naamio päässä.
Onneksi mun ei tartte käydä julkisilla rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.cellbes.fi/naiset/uima-asut/bikinit/bikinihame-musta-2?att=…
Nykyään saa myös tälläisia.
Mukavalta näyttää. Haluan tollaset.
Mutta se on sitten sopimatonta jos joku mies näkee alusvaatteissa mitkä ovat peittävämmät. Tätä logiikkaa en ole koskaan ymmärtänyt
Miksei miehet käytä naru uimahousuja?
Vierailija kirjoitti:
Kiva laskea vesiliukumäkiä jota porukka laskenu paljaalla perseellä 🤢
Voi helevetti 😂😂🤣
Kaikki alasti. Myönteistä kehitystä.