Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä robotti imuri?

Vierailija
04.07.2026 |

Hommasin ekan ja kiinnostaa kuulla muitten kokemuksia.

Mun robotti imurissa on Lidar ja myös moppaus.

Piirtää talon pohjapiirroksen Aika näppärästi.

Korkeet kynnykset hiukan liian korkeat, voiskohan laittaa pienen liuskan, kun ei ole paljosta kiinni?

Moppausta en ole vielä testannut. On vain sellaiset pienet 200m omat säiliöt, ei tyhjennä itsestään.

Entä puhutteko imurillenne? 

Onko

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut roborock nyt vuoden. Se myös moppaa. Olen pettynyt. Hintaansa nähden aivan susi, eksyy koko ajan ja pyörii piipittämässä väärissä paikoissa, vaikka on piirtänyt huonekartan ja on ohjelmoitu käymään tietyssä huoneessa, hän silti päättää mennäkin toiseen huoneeseen ja piipittelee siellä nurkassa tai menee väen vängällä johonkin paikkaan, mihin ei ole käsketty, ja jumittelee jossain maton hapsussa. Moppauksessa ei käytä vettä. Ja jatkuvasti vääntää itsestään imuri+moppauksen päälle, vaikka olen erikseen valinnut pelkän imurin.

Niin turha rakkine. Meillä on toinenkin roboimuri, vanha satasen halpis, ja se on paljon parempi. Se ei jatkuvasti kysele wifin ja bluetoothin ja ohjelmistopäivitysten perään ja se osaa imuroida, vaikka ei ole koko ajan netissä. Tää toinen ikään kuin koko ajan keksii tekosyitä, että ei voisi imuroida. Milloin ei ole päivitettty, tai ei tiedä missä on, ei saa yhteyttä kotipesään tai nettiin, nyyh nyyh, maton hapsu häiritsee tai eksyy sohvan alle ja nukkuu siellä. 

Mä olin valmis maksamaan siitä että sais tollasen joka osaa imuroida maton päältä, tietää huoneet ja aikataulut. Jep. Puol vuotta toimi, sit alkoi sävellellä omiaan ja hävitti kostoksi kartat. Ei kai ollut varautunut näin kovaan työhön. 

Haluaisin ostaa ruohon leikkuurobotinkin, mutta tällä kokemuksella taitaa sekin olla rahan haaskausta.

Tai kertokaa nyt sitten, että mikä on hyvä merkki?

Vierailija
42/55 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimin tietty kun ottaa kynnykset pois. Irtokynnyksellä helppoo kun ruuveilla kiinni. Niin taino höylällä vaan matalammaksi sentin verran, ja kulmat viistetyksi.

laittaisin lisäviistolistat tai vaihtaisin koko listan semmosen kaarevaan. 

Ei ole ja 1, syy oli se ettei ole sellaista mallia joka mahtuisi sohvan alle. Toinen syy ettei ollut sopivaa  paikkaa latausasemalle. Kolmas syy on se jatkuva tyhjennys...

niitä on semmosia todella matalamallisiakin. sohvaan voinee vaihtaa myös korkeammat jalat.  Mun robo tyhentää itsensä telakassa ja pesee mopin ja kuivaa mopin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun sisustuksen takia imuroimaan kuitenkin sen jäljiltä. Samalla vauhdilla menee se keskilattiakin.

En ole kuitenkaan Liikuntavammainen.

Vierailija
44/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyviä vinkkejä millainen Robo on hyvä?

Kartoittava on hyvän yksi merkki.

Vierailija
45/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On robottiimuri!

Mulla on robot tiimuri🤯

Vierailija
46/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helkkarin moinen homma laittaa se imuroimaan, matot, tuolit ja pöydät pitää nostaa pois. Melkein helpompi imuroida itse.

mulla ne pöydät ja tuolit pysyy ihan paikallaan, kun se imuroi. 

joskus nostan tuolit ylös, niin tulee koko alue imuroitua, mutta niin mun pitäis ne tuolit nostaa silloinkin, kun itse imuroin 🙄

Itse en kyllä imuroidessani nostaa tuoleja ylös. Riittää kun siirtää niitä.

Vierailija
47/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomattiin että roombaa ei kannata pihalätkässä ainakaan maaliin laittaa, sehän oli täys imuri.

...ill get my coat...

Vierailija
48/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin berslävet! Se kirjoitetaan robotti-imuri, eikä suinkaan "robotti imuri", puhumattakaan robottiimurista. Hootanan samot, takaisin peruskouluun!

Jos sinulla on lukihäiriö, et saa kirjoittaa nettiin. Minä kiellän.

Vierailija
49/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin berslävet! Se kirjoitetaan robotti-imuri, eikä suinkaan "robotti imuri", puhumattakaan robottiimurista. Hootanan samot, takaisin peruskouluun!

Jos sinulla on lukihäiriö, et saa kirjoittaa nettiin. Minä kiellän.

Automaattinen teksti syöttö korjaa oikein yhteen kirjoitetut yhdyssanat erilleen. Robotti-imuri. No ok, ei se väliviivallista korjannut. 

Vierailija
50/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyviä vinkkejä millainen Robo on hyvä?

Kartoittava on hyvän yksi merkki.

Aiemmin langassa mainitsemani TP Link 20 jne.. kartoittaa ja on meille hyvä, mutta uskoakseni sen 199e ovh:lla saa parempiakin tarjouksista. Musta robotin pitäisi itse osata arvioida mihin se mahtuu ja mistä tippuu? Kynnyksien yli olisi hyvä päästä ja osata väistää tai ylittää sukat. Tämä ei osaa.

Vierailija
51/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimimin tietty kun ottaa kynnykset pois. Irtokynnyksellä helppoo kun ruuveilla kiinni. Niin taino höylällä vaan matalammaksi sentin verran, ja kulmat viistetyksi.

Ei ole ja 1, syy oli se ettei ole sellaista mallia joka mahtuisi sohvan alle. Toinen syy ettei ollut sopivaa  paikkaa latausasemalle. Kolmas syy on se jatkuva tyhjennys...

niitä on semmosia todella matalamallisiakin. sohvaan voinee vaihtaa myös korkeammat jalat.  Mun robo tyhentää itsensä telakassa ja pesee mopin ja kuivaa mopin.  

Totta kai haluan korkeamman sohvan robotin vuoksi 

Vierailija
52/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun sisustuksen takia imuroimaan kuitenkin sen jäljiltä. Samalla vauhdilla menee se keskilattiakin.

Mä en ainakaan jaksa koko asuntoa joka päivä imuroida. Robotin voi laittaa hommiin joka päivä ja sitten satunnaisesti itse imuroi joskus ja pahimpia paikkoja 

Vierailija
53/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roboimuri vatkaa ja levittää ihanasti koiran ripulipaskat pitkin huushollia.

Vierailija
54/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai haluan korkeamman sohvan robotin vuoksi 

no, sitten et sä et hommaa robottia, jos ei ole mallia, joka sun sohvan alle mahtuu tai vaihtoehtoisti robo jättää sohvan alustan imuroimatta. 

Vierailija
55/55 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan jaksa koko asuntoa joka päivä imuroida. Robotin voi laittaa hommiin joka päivä ja sitten satunnaisesti itse imuroi joskus ja pahimpia paikkoja 

just näin. robo imuroi meillä kahdesti-kolmesti viikossa ja moppaa lattiat.  minä satunnaisesti imuroin ne paikat, jonne robo ei pääse ja useammin esim keittiössä kulmat, jonne kertyy ruokaa laittaessa murusia. ei näy lattioilla koko ajan jotain likaa… en jaksaisi juosta imuri kädessä joka toinen päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän