Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava mies, mutta huono sängyssä...

Vierailija
04.07.2026 |

Olen tapaillut mukavaa ja ihanaa miestä, mutta seksi on huonoa... Ei voisi huonompaa enää olla.

Hänellä ei ole mielenkiintoa tuottaa minulle nautintoa, vaan ajattelee vain itseään ja minä teen kaiken työn. Harmittaa... 

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on surkimus jos ei osaa pillua ja klitorista nuolla.

Hyi vi ttu. Nuole itse pillua jos haluat. 

Kerran kokeilin mutta kyllä se eltaantuneen kusenhaju tyssäsi hommat heti ensisekunneille. Taisi pas..kin leimahtaa. Oli kiire pois paikasta etten oksenna tytsyn päälle! Kyse kuitenkin ihan siististä normaalista n. 25v. Naisesta. Ei mikään "haitarin kurttujen välin sissi juusto sandrasta". 

Tätähän se valitettavan usein on käytännössä. Hyvänmakuiset ja hajuiset sekä puhtaat pillut ovat harvassa. Itseni kohdalle on sattunut vain yksi.

Omalle kohdalle on sentään sattunut kolme noin paristakymmenestä. Yksi oli niin huumaava, että nuolin joka ikinen kerta niin kauan kuin niskat antoi myöten ja pitkään sen jälkeenkin toisessa asennossa. Ja voi että kun sitä kiimanestettä valuikin eikä nainen meinannut pysyä edes tajuissaan. Kaipaan häntä niiiiiiiiiiin paljon! Kukaan hänen jälkeensä ei ole kiinnostanut pätkän vertaa ja tuoksutkin ovat lähinnä ällöttäneet.

Vierailija
142/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on sellaisia miehiä pullollaan joita naiset ei ole koulun seksinsaloihin...opeta siinä sitten aikastamiestä kun edelliset naiset on tyytynyt pelkkään hydrauliikka, tosi turhauttavaa. Nuoret miehet pitää opettaa aikanaan sänkyhommiin

Että tämäkin on naisen vika, jos mies ei osaa tai ole ollut kiinnostunut itse selvittämään asioita? Älä viitsi. 

Tai että olisi naisen tehtävä opettaa - ei ole. Toki voi, jos kiinnostaa, mutta kyllä se on henkilön asenteesta kiinni, onko ollut minkäänlaista kiinnostusta selvittää.

Ja kyllä mies, joka ei osaa, voi avata oman suunsakin ja kysyä, tuntuuko hyvälle.

Mutta siitähän tässä ei ollut kyse, vaan henkilöstä, joka tähtää vain itsekkäästi omaan nautintoon.

Kyllä minua hävettäisi, jos toinen jäisi kerta toisensa jälkeen nautinnotta. 

Ja ainahan voi todeta, että "Mua ei nyt enää kiinnosta, koska en saa mitään yhteisestä seksistä." Sitten voi katsoa kuinka mukava mies oikeasti on sängyn ulkopuolella. Voi olla, että vahvistuu eroaikeet ja asia ratkeaa suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja etsi parempaa seuraa. Ei minusta edes kuulosta mukavalta mieheltä kun rk hakua antaa nautintoa naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä