Olen nainen enkä ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen. Tunnen itseni seksikkäämmäksi ja upeammaksi kuin koskaan.
Minusta on upeaa olla nainen. Kun heivasin huonot ihmissuhteet pois ja aloin keskittymään siihen mitä oikeasti tahdon niin elämäni on muuttunut täysin. Ei päihteitä, paljon yksin oloa, sopivasti töitä, liikuntaa, terveellistä syömistä. Ei säätämistä, korkeintaan piristävää flirttailua jos on kiinnostava mies. Tunnen olevani vahva, itsenäinen, seksikäs nainen. Naisissa on valtavasti sisällä voimakasta energiaa, minusta on ihanaa, että olen löytänyt sen itsestäni.
Kommentit (33)
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Odotahan, kun pääset 20 seksittömään vuoteen. Sitten se vasta mahtavalta tuntuu.
Eikö ihminen rupsahda ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotahan, kun pääset 20 seksittömään vuoteen. Sitten se vasta mahtavalta tuntuu.
Eikö ihminen rupsahda ilman seksiä?
😂😂😂😂 ei se sperma ole mikään nuoruuden lähde,jos joku sitä on sinulle nuoruuden lähteenä markkinointi niin aika helppo olet ollut.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin eilen hirviseuran lahtivajassa hirviporukan sihteerin kanssa.
Seisaaltaan paneskelin takaapäin aika muhkeaan perseeseen.
Vastapainetta oli vähän, kun oli vissiin kakkaa suolessa.
Noh, saihan tossa tyhjennellä kassit.
Nainen on viiskymppinen, itse vähän alle.
Antti hei kaikki tunnistaa sut!
Terv. Pertti/ sihteeri
Tarkoitus ei ollut morkata miehiä tai seksiäkään vaan ennemminkin puhua siitä kuinka helvetin upeaa se on kun naisesta tulee vahva sisäisesti. Se on kyllä jotain alkukantaista ja upeaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Kauanko olet kärsinyt peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen on huomannut ettei ole kiva olla pelkkä m älliämpäri jänniksille.👍🏼
Jep, mutta kunnollinen mies ei vieläkään kelpaa.
Erittäin hyvä juttu, jos on ollut taipumusta miehissä roikkumiseen ja liialliseen obsessointiin.
Tekisi monelle mies-/naisriippuvaiselle sinkulle tai suhteista toiseen hyppivälle naiselle JA miehelle hyvää katkaista kierre ja olla edes vuosi kokonaan ilman.
Minä olen ollut elämässäni useampaankin otteeseen monta vuotta ilman seksiä, eikä se ole koskaan vaikuttanut kokemukseeni naisena. Koen itseni suunnilleen aina semi seksikkääksi.
Toki hyvä seksi sopivan ihmisen kanssa antaa energiaa, eli se on parempi kuin seksittömyys, mutta kun monella se seksielämä ei ole välttämättä hyvä ja oikean partnerin kanssa tapahtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä juttu, jos on ollut taipumusta miehissä roikkumiseen ja liialliseen obsessointiin.
Tekisi monelle mies-/naisriippuvaiselle sinkulle tai suhteista toiseen hyppivälle naiselle JA miehelle hyvää katkaista kierre ja olla edes vuosi kokonaan ilman.
Minä olen ollut elämässäni useampaankin otteeseen monta vuotta ilman seksiä, eikä se ole koskaan vaikuttanut kokemukseeni naisena. Koen itseni suunnilleen aina semi seksikkääksi.
Toki hyvä seksi sopivan ihmisen kanssa antaa energiaa, eli se on parempi kuin seksittömyys, mutta kun monella se seksielämä ei ole välttämättä hyvä ja oikean partnerin kanssa tapahtuvaa.
Tässä ei oikeastaan voi liikaa korostaa, että koskee yhtälailla miehiä.
HUOM HUOM HUOM miehet sekä naiset! Menkää vähintään vuoden selibaattiin ja yksinoloon, jos yhtään on taipumusta roikkua romanttisissa jutuissa, seksissä, panna pakkomielteisesti vaikka partneri tai partnerit eivät edes matchaa sun energiaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi väärän kumppanin kanssa latistaa seksuaaliset energiat. Selibaatti on paljon parempi vaihtoehto kuin huonossa suhteessa huonon seksikumppanin kanssa harjoitettu seksi.
Hyvä aihe. Uskon että selibaatti voisi voimaannuttaa monia naisia paljon enemmän kuin lehtien tykyttämä of-julkisuus ja joku polyamoria, jotka on kuitenkin usein pitkälti miesten fantasioiden tyydyttämistä.
Okei?