Roosaliinan, 33, "megapylly" ärsyttää monia - tällaisia törkykommentteja hän saa somessa
https://www.iltalehti.fi/keho/a/3dfbea21-d958-4493-bfb7-ecbcccfc0941
https://www.iltalehti.fi/palat/554bbaab-9192-41ac-a6b9-12af04aaf5ef
😮😮😮😮
Hyvä ettei sentään ole Magapylly!
Kommentit (70)
Miksi sitten käyttää tuollaisia housuja, jos ei halua perseeseen kiinnitettävän huomiota?
Minkä takia tällaiset ihmiset haluavat näyttää irvokkailta? En ole mikään säkkiin pukeutuva itsekään ja kysyn kun aidosti kun ihmettelen tätä nykyaikaa kun käyttäydytään niin omituisesti.
Sen sijaan, että ihmiset keskittyisivät Roosaliinan ammattitaitoon, hän saa valtavasti kommentteja vartalostaan…naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että ihmiset keskittyisivät Roosaliinan ammattitaitoon, hän saa valtavasti kommentteja vartalostaan…naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
No eikös pylly ole keskeinen osa hänen ammattiaan?
Miten voi olla laillista, että evästeistä kieltäytyminen maksaa?
On minullain iso peerse mutta en pääse katsomaan onko tuolla isompi
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten käyttää tuollaisia housuja, jos ei halua perseeseen kiinnitettävän huomiota?
Ihan itsensä takia tietenkin ja ovat mukavat jalassa 😅
Eikös tuo ole ihan normaali hanuri? m50
Vierailija kirjoitti:
No on minun varmaan isompi. Sovitaan niin. N25
Mikään ei sitä kasvata tehokkaammin kuin av 7-23
Nopeasti poistuu kommentit tästä ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Viddu poistais moderointi koko ketjun, jos se niin häiritsee. Yksittäisten kommenttien poisto on mulqqumaista.
Miksi poistattaisin koko ketjun kun voin kiusata pidempään!??
Roosaliina on kaikkea mitä rakastan salibeibeissä. Upea vartalo, iso peppu ja halu esitellä sitä peppuvakoleggareissa.
M29
Vierailija kirjoitti:
Viddu poistais moderointi koko ketjun, jos se niin häiritsee. Yksittäisten kommenttien poisto on mulqqumaista.
On tärkeää, että ei ilmianna ensimmäistä viestiä. Näin voi jatkaa poistattamista.
Aivan jumalainen peppu. Arvosana 15/10.
T. Peppufani