Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV on pilannut mm fudiskokemuksen, kaikki kanavalla on surkeaa

Vierailija
04.07.2026 |

Virkkusen selostus, tuollaista muminaa ja lässyttämistä ei pysty kuuntelemaan. Tolkuton määrä mainoksia, sekä suurin osa niinkutsuista asiantuntijuudesta on pelkkää kliseistä lässyttämistä, koskee miehiä. Huvittaa kuinka tuo keskinkertainen hupiukkojen armeija on nostettu johonkin jalustalle. 

Ei Suomessa ainakaan mainospuolella osata tehdä ammattimaista ohjelmaa, Suomessa taso on niin ala-arvoista, että kaikenmaailman höpömiehet ovat mukamas priimaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävin on aina Moin mainos. Vuosikaudet ollut jo se sama vinkuminen joka käy korviin ja etsii säädintä että saisi äänet pois.

Vierailija
2/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut tykkäämään Virkkusesta, vaikka ennen hän oli myös oma inhokki. Muiden selostus on pelkkää tylsää muminaa, Virkkusella sentään on jotain tunnetta pelissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV on parempi. Kaikki selostajat ovat ihan ok molemmilla kanavilla, mutta en kestä sitä ylen naiskommentaattoria. 

Vierailija
4/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studion naiset on kyllä niin turhia. Näkee että elämä on ollut meikkaamista eikä asiantuntemusta pelistä löydy tai sitten eivät osaa sitä tuoda esille. Pelkkiä latteuksia ja itsestäänselvyyksiä toistelevat.

Vierailija
5/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sivusta kyselen: meillä footballia sanotaan futikseksi. Mistä tulee lyhennys fudis?

Vierailija
6/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan sivusta kyselen: meillä footballia sanotaan futikseksi. Mistä tulee lyhennys fudis?

Se tulee ruokapallosta eli foodball

Vierailija
7/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o mikään pakko kattoa kun lapsen tasolle jääneet potkii palloa.

Vierailija
8/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äänet pois ja selosta itse itsellesi koko ottelu, niin saat taatusti oman mielen mukaisen selostuksen tai jos et saa, niin tiedät ketä haukkua.

Vierailija
9/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut tykkäämään Virkkusesta, vaikka ennen hän oli myös oma inhokki. Muiden selostus on pelkkää tylsää muminaa, Virkkusella sentään on jotain tunnetta pelissä.

No, ei todellakaan. Omituinen huutaja, potkupallon selostus ei ole mikään huutokauppa. 😒 

Vierailija
10/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntee lajin ja muutenkin hyvä, mutta se ääntäminen sitä ei pysty. A lastaan ä ja o lausutaan ö.

Vierailija
11/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen kuullut paljon myös tuota fudistermiä täällä stadissa. Maaseudulla jossa ei osata sanoa kirjaimia d ja f niin kyseessä on kai vutis.

Vierailija
12/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentaattorit lukuunottamatta Koskelaa ja Miettistä ovat surkeita.

Vierailija
13/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntee lajin ja muutenkin hyvä, mutta se ääntäminen sitä ei pysty. A lastaan ä ja o lausutaan ö.

Ja konsonantit usein lähes kaksinnettuina 

Vierailija
14/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen kuullut paljon myös tuota fudistermiä täällä stadissa. Maaseudulla jossa ei osata sanoa kirjaimia d ja f niin kyseessä on kai vutis.

Tsadissa pelataan ruokapalloa ja maaseudulla jalkapalloa.

Vierailija
15/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset surkeita jalkapallossa muutenkin.

Vierailija
16/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futista tärkeämpää on näyttää muunsukupuolisen nousiaisen naamaa 20 minuutin välein katkoilla.

Olisivat vaan pitäneet ne kanavat pimeänä.

Vierailija
17/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fudis?

Vierailija
18/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulapersujen ja lätkäjätkien suosikkikanava

Vierailija
19/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalaisen kirjoittaa ja sanoo fudis. Todella noloa.

Vierailija
20/24 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavan kaikki tarjonta on ollut surkeaa ainakin 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi