Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ahdistus kun mies ei halua seksiä

Vierailija
04.07.2026 |

Hän haluaa läheisyyttä paljon mutta se ahdistaa niin paljon kun seksiä ei ole.Puolet päivästä mietin seksiä ja miksi sitä ei ole, runkkaako hän mieluummin vai eikö halua ollenkaan? (väittää ettei runkkaa vaan ei ole ollenkaan haluja mutta en enää usko tätä)

Välillä, aika usein kun suudellaan, joudun pidättelemään itkua kun haluaisin itse niin kovasti. Välillä miehellä seisoo aamuisin ja hän koskettelee itseään mutta mitään ei tapahdu. Ja kyllä. Aiemmin yritin tarttua tilaisuuksiin, ottaa suihin näissä hetkissä tai mennä päälle mutta lähes aina seisokki loppui koska hänellä oli kova pissahätä. 

Mies rakastaa kovasti ja näyttää sen muuten mutta seksi tuntuu olevan hänelle myrkkyä.

Ahdistaa niin vit*n paljon. Lisäksi ollaan lähes 247 yhdessä joten todella harvoin on tilaisuus tyydyttää edes itsensä. Hänen nähden en sitä halua tehdä kun hän ei siitä kiihotu niin sekin vaan ahdistaa kun muna löysänä katsoo vierestä. Jos puhun aiheesta hän keksii tekosyitä kuinka ei ole viitsinyt ehdottas kun olen ollut väsynyt. Vaikka en ole koskaan niin väsynyt etten haluaisi ja olen sanonut tuhat kertaa että minut saa vaikka herättää jos tekee mieli. Mutta sitä päivää en tule näkemään. Nyt viikko edellisestä kerrasta ja sekin kesti varmaan kymmenen työntöä, ei muuta.

Tuntuu todella ristiriitaiselta olla lähekkäin kun seksi on olematonta. Vähän kuin kaverin kanssa olisi, hänen kosketus tuntuu väärältä nykyään. 

Tilanne ei varmaan tule muuttumaan? Kokemuksia miehen haluttomuudesta? Voiko tämä muuttua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sovittiin että minun pitää vaan yrittää niin hän innostuu. No kuukausia jaksoin tätä mutten vaan halua olla aina se joka joutuu hirveästi yrittämään että saa edes puolikovaksi. Ja lopullinen yrittämiseni loppui siihen kun alkoi käymään niin että pitkän yrittämisen jälkeen sain seisomaan, olin todella kiimainen ja valmis mihin vaan. Sitten pääsin päälle ja muna oli taas löysä.  Se tuntuu niin raastavalta että on vaikea edes kuvailla. 

Vierailija
2/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, jos hänelle kelpaisi, että otatte extramiehen tyydyttämään sun tarpeesi, miehesi voisi olla mukana katselemassa ja tukemassa sinua. 

Miehesi voisi nähdä sinut uudella tapaa seksikkäänä ja naisellisena, kun näkisi, kun vieras kiihoittuu sinusta ja sinä hänestä.

Tämä olisi pelkkää seksiä ja parisuhteesi jatkuisi muuten normina.

Olen saanut olla muutaman parin extramiehenä ja heillä väljähtönyt seksi elämä on alkanut uudestaan piristymään tällaisen järjestelyn kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se mahdollisuus että olette 24h vuorokaudessa yhdessä ? Siinä kyllä tulee helposti se kierre että kaikki on liian tuttua ja alkaa toinen pikkuhiljaa ärsyttämään. Voisiko vaikka siitä aloittaa voisi olla tarpeen muuttaa rutiineja se voisi heijastua koko suhteen hyvinvointiin. Miten on AP ?

Vierailija
4/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ykköspano ja panoksia ei vaan sinulle riitä.

Vierailija
5/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootteko 20v vai 60v?

Vierailija
6/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu vaimon kanssa, ei seksiä. Puhuu välillä niin , et antaa ymmärtää et tänään olis seksiä mutta aina kun yritän siinä mielessä lähestyä niin ei halua, keksii jonkun syyn millä pääsee pois tilanteesta tai tukahduttaa mun yritykset ja halun. On todella ahdistavaa. Itselläkin kovat halut..

M37

Vierailija
7/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänen nähden en sitä halua tehdä kun hän ei siitä kiihotu niin sekin vaan ahdistaa kun muna löysänä katsoo vierestä."

Anna ukkoa ahdistaa. Tietääpähän että sinulla on himot tallella. Jos ei muuta niin voisi ainakin tarjota auttavaa kättä tai suuta. Tuohon ei tarvita kovaa mulkkua.

Vierailija
8/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltäsi, jos hänelle kelpaisi, että otatte extramiehen tyydyttämään sun tarpeesi, miehesi voisi olla mukana katselemassa ja tukemassa sinua. 

Miehesi voisi nähdä sinut uudella tapaa seksikkäänä ja naisellisena, kun näkisi, kun vieras kiihoittuu sinusta ja sinä hänestä.

Olen saanut olla muutaman parin extramiehenä ja heillä väljähtönyt seksi elämä on alkanut uudestaan piristymään tällaisen järjestelyn kautta.

Voi v.ttu mikä neuvo.

Vierailija
9/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu mikä neuvo.

Ja sinun ehdotuksesi AP ongelmaan?

Vierailija
10/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 247 taitaa tarkoittaa samalla sitä, ettei mies voi oikein muitakaan naisia käydä panemassa? Ei tuosta tietenkään selviä miksi nyhjäätte koko ajan samassa paikassa, mutta luultavasti se että teette niin on yksi avainsyy tilanteeseenne. Kuten joku aiempi jo kommentoi, tuollaisella ajankäytöllä toinen tulee liiankin itsestäänselväksi. Mutta onhan tuossa muutakin, jonkun sortin erektiohäiriö ja sen kyytipoikana ennenaikainen laukeaminen, joka jättää sinut tyydyttymättömäksi kun seksiä on.

Jotta saadaan vähän tarkempi mielikuva seksistänne, voisi olla hyvä kuvailla tyypillistä seksisessiotanne kun kuitenkin seksiä toisinaan on. Kuulostat nauttivan erityisesti yhdynnästä, voisiko siitä olla tullut kova paine erektiosta vai haluaako, osaako, kykeneekö hoitamaan orgasmisi muilla tavoin (esimerkiksi nuolemalla, sormilla, leluilla) ja riittääkö sillä lailla saatu seksuaalinen tyydytys sinulle vai onko nautintosi edellytys aina seisova kalu ja yhdyntä?

Jotenkin painetta seisokkiin ja yhdyntään olisi saatava alennettua, eli muita konsteja käyttöön muistaen sekin että ne muut keinot voivat hyvinkin herättää voimakkaatkin halut ja kyvyille kestoa.

Ihan vain tiedoksesi, meillä miehillä voi olla tosiaan aamuerektioita jotka johtuu kusihädästä. Eli se voi johtaa naista harhaan ja ei ole kiva alkaa seksihommiin vaikka se erektion aiheuttaisikin. 

Oletko kokeillut jo seksihepenet, entä joko on roolileikkejäkin testattu (näitähän on lukuisia), jos niin miten on toiminut?

Vierailija
11/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu mikä neuvo.

dildo perseeseen!

Vierailija
12/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, tuo on ikävä tilanne. Olisi parasta, jos saisit miehesi rehellisesti puhumaan asiasta. Se on kieltämättä hyvin vaikeaa, koska aihe mahdollisesti tuottaa hänelle häpeää tai/ja hän ei halua loukata sinua.

Todennäköisimmät syyt ovat, ettei seksi oman tutun kumppanin kanssa enää sytytä häntä, tai sitten on ihan erektiovaikeuksia.

Vierailija
13/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu mikä neuvo.

dildo perseeseen!

Unohdit kertoa, että AP:n vai hänen miehen.

Sulla on varmaan tappi aina anuksessa ja elämä hymyilee sulle leveästi.

Vierailija
14/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta viikko edellis kerrasta. Elähän huoli, meillä alkaa oleen 5 vuotta, eukkoa ei kiinnosta. Eikä siihen enään nykyään saa koskeakkaan.

Vierailija
15/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomohan se äijä on!  Mulla on samanlainen kotona ja meillä on jopa lapsia!  Seksin vähyys, olemattomuus, loukkasi nuorempana, nyt se on vaan helpotus!  N.68

Vierailija
16/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu mikä neuvo.

dildo perseeseen!

Unohdit kertoa, että AP:n vai hänen miehen.

Sulla on varmaan tappi aina anuksessa ja elämä hymyilee sulle leveästi.

Mitä vittuaaa itket kummallekkin dildo perseeseen ja parisuhde kukoistaa.

Vierailija
17/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilohomohan se äijä on!  Mulla on samanlainen kotona ja meillä on jopa lapsia!  Seksin vähyys, olemattomuus, loukkasi nuorempana, nyt se on vaan helpotus!  N.68

Onko ne akat sitte piilolesboja joille ei kulli kotona maistu???

Vierailija
18/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne akat sitte piilolesboja joille ei kulli kotona maistu???

ON!

Vierailija
19/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko wanhoja?

Vierailija
20/29 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v.ttu mikä neuvo.

En ole tuo jolta kysyit, eli täältä sivusta taikka taka-alalta vastaan:

Te aisurit ainakin olette ihan ultrapimeitä ja -vammaisia hyypiöitä eikä ainakaan noita teidän sairaita mieltymyksiänne kenenkään kannata soveltaa omaan elämäänsä. Teidän neuvojenne mukaan tehtäessä koko suhde kuolee varmasti - siis ei mene edes koomaan josta joskus herätään, vaan kuolee - ja voi olla, että kumpikin osapuoli vammautuu seksuaalisesti niin, ettei kumpikaan pysty koko loppuelämänään enää mihinkään kenenkään muunkaan kanssa ja molemmat ovat tuosta aisurihommasta eteenpäin seksuaalisesti halvaantuneita / vammautuneita / vahingoittuneita / aseksuaaleja / impotentteja / frigidejä.

Neuvosi (ja muiden samanlaisten pöljäkkeiden) on sairas ja iljettävä. 

Fyi faatana!

Tuo sopii teille jotka olette jo entuudestaan eläviä kuolleita, mutta se ei sovi kenellekään oikealle elävälle ihmiselle, jolla on vielä tallella sekä sielu että ruumis.

Tuo on ihan samanlainen neuvo kuin että "Hyppää pää edellä 10. kerroksesta asfaltille".

Ei ikimaailmassa!

Aisurineuvoja, olet vakavasti "estupido".

Seksuaaliterapeutti Kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan