Onko sun "type" suunnilleen samannäköinen kuin mitä olet itse vai enemmänkin vastakohta
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen kurvikas 57kg nainen. Joo, viehätyn vastakohtaan, harteikkaaseen mieheen, jonka lantio ei juuri ole vyötäröä leveämpi.
Saako miehellä olla naisellinen peppu ja selvät kurvit?
On suunnilleen. Tykkäämillä miehilläni on yhtä monta jalkaa, kättä, päätä ja sormea kuin mulla. Kaikilla on sama määrä silmiä ja neniäkin.
Tykkään miehistä, jotka ovat fyysisesti samaa tasoa kanssani. Miehen tulee olla ainakin 190 cm, lihaksikas ja naamasta vähintään 8/10. Itse olen 150 cm, 80 kg, ja sellainen naapurintyttömäisen nätti, ainakin omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa on käyttää sanaa 'tyyppi'?!
Tyyppi tarkoittaa eri asiaa kuin type puhekielessä.
Voi suomentaa esim: maku tai tyyppi. Miemaku, miestyyppi.
Sitten pitäisi kirjoittaa paljon pidemmin, koska osalla se on naismaku tai naistyyppi ja kohta joku tulisi jauhamaan, että ei tykkää naisista eikä miehistä vaan jostain siltä väliltä. Onko henkilötyyppi/henkilömaku enää hyvää suomea sekään?
Olet ihan oikeassa! En siis itsekään ymmärrä, miksi tuosta sanavalinnasta nyt tuli niin valtava ongelma kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehistä, jotka ovat fyysisesti samaa tasoa kanssani. Miehen tulee olla ainakin 190 cm, lihaksikas ja naamasta vähintään 8/10. Itse olen 150 cm, 80 kg, ja sellainen naapurintyttömäisen nätti, ainakin omasta mielestäni.
Preach, sister!
Vierailija kirjoitti:
T: naista larppaava Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Type tarkoittaa typotettua typoa
Mulla ei ole aavistustakaan siitä minkä tasoinen olen miesten silmissä, joten vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aavistustakaan siitä minkä tasoinen olen miesten silmissä, joten vaikea sanoa.
Ei tästä mistään tasosta ole kyse vaan ulkonäöllisesti piirteistä. Oletko suorahiuksinen vaalea sinisilmä, joka tykkää vaaleista viikingeistä vai esim. kiharoista tummista nappisilmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Type tarkoittaa typotettua typoa
Typo on typo ei type.
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm 53 kg, brunette, siniset silmät, naisellinen.
Viehätyn eniten mieheistä, jotka ovat noin 180-185 cm, hoikkia (en osaa sanoa tarkemmin miesten painoista), sinisilmäisiä, brunetteja ja tyyliltään hyvin miehekkäitä.
Mutta tämä ei tarkoita sitä, ettenkö antaisi mahdollisuutta miehelle, joka ei näytä yhtään tuon kuvauksen kaltaiselta.
Aika samanlaiset speksit ovat itselleni se viehättävin miestyyppi. Sama minulla, että täysin valmis deittailemaan miehiä jotka ei vastaa tätä ihannetta.
Oma mieheni on lihaksikas/roteva, ruskeatukkainen, 183 cm ja vihreäsilmäinen. Ihan hyvännäköinen mies mutta en mitenkään erityisemmin ihastunut ulkonäköön tavatessamme. Enemmän vaikutti kohtelias, "naapurin poikamainen" olemus ja hyvät keskustelutaidot.
Itse olen 168 cm, pikemmin lihaksikas/kurvikas kuin hoikka, ruskeatukkainen ja ruskea silmäinen. Minä vastaan aika pitkälti mieheni ihannetta ulkoisesti, mikä aika pitkälti ilmeisesti perustuu hänen äitinsä ulkonäköön. On ennenkin ihastunut naisiin jotka muistuttavat minua ulkoisesti olemukselta sekä väritykseltä.
Kaikille 19-24vuotiaille ja 35-40 vuotiaille pitäisi antaa porttikielto vauva palstalle.