Jos teillä on ollut rankka päivä, miten nollaatte?
Kommentit (42)
Heti töiden jälkeen kuppi teetä, av (kyllä!) ja hetken yksinolon hiljaisuus. Työt alkaa kuudelta, joten loppuukin jo 14.30. Siitä ruoanlaittoon ja perhettä. Illalla liikuntaa, saunaan, jonkun hyvän sarjan tollotusta ja aikaisin nukkumaan. Ja tämä joka työpäivä, koska ne on aina rankkoja.
Vierailija kirjoitti:
Salille, saunaan ja siideri
Ja migreeni.
Otan kunnon kylvyn kylpyammeessa.
Pihalle Poreammeeseen makoilemaan. Varsinkin kylmillä ilmoilla. Aaah sitä rentoutta.
Makoilee ja katselee kun lumihiutaleet hiljalleen putoilee samalla tupakkia poltellen.
Aikuisten kuulema pitää päihteillä se tehdä
Purkamalla vitutuksen perheeseen.
Nukuin töiden jälkeen päiväunet, sitten fillaroin kauppaan. Kotona kevyt ruoka, nyt istahdin sohvalle ja tv auki, pitkästä aikaa näkyy myös MTV!
Vierailija kirjoitti:
Pihalle Poreammeeseen makoilemaan. Varsinkin kylmillä ilmoilla. Aaah sitä rentoutta.
Makoilee ja katselee kun lumihiutaleet hiljalleen putoilee samalla tupakkia poltellen.
Ostoslista: poreamme ja tupakkaa. Kuulosti niin mukavalta😁
Käyn heiluttamassa penistäni lenkkipolun varrella. Aina virkistää ja sitten voi mennä nukkumaan.
Mulla on aika usein rankka päivä, joten mitä siitä tulisi että nollaisin koko ajan. Joskus nollaukseen menee pidempään ja silloin se voi olla mitä vaan, ei liity useinkaan päihteisiin.
Käyn pitkällä pyörälenkillä ja ajattelen ja käsittelen samalla päivän tapahtumia. Auttaa rauhoittumaan ja löytämään ratkaisun, miten minun kannattaa suhtautua ikävään asiaan ja reagoida siihen. Lopuksi menen pitkäkestoiseen suihkuun, hemmottelen itseäni, suihkun jälkeen saatan lopuksi kirjoittaa ajatuksiani paperille ja menen nukkumaan. Seuraavana aamuna on rauhallisempi ja levollisempi mieli.
Menen seisomaan jääkylmään suihkuun 10 minuutiksi.
Mulla oli kappelissa hautaustilaisuus ja muistotilaisuus muual.Rankkaa oli.Katon länlkärin nukun...
Vierailija kirjoitti:
Vedän käteen
Kumpaan käteen?
Lähden koiran kanssa lenkille. Sen jälkeen teen jotain tosi helppoa syötävää (ranskalaiset ja kananuggetteja) ja tulen vauvalle nollaamaan aivot.