Rintaliivittömyysmuoti
Mun mielestäni on ihan seksikästä ja kiihottavaa olla ilman rintaliivejä, jos on täyteläiset ja kiinteät rinnat, mutta ei liivittömyys rehellisyyden nimissä kaikilla näytä hyvältä. Yllättävän moni kuitenkin valittaa, että rintaliivit puristaa tai tuntuu pahalta. Silloin on vaan väärän malliset tai kokoiset liivit, sanon minä. Raskaat ja roikkuvat, liivittömät rinnat ne vasta luulisi pahalta tuntuvankin. Sitä paitsi hyvin istuvat ja rinnan kauniisti esiin tuovat rintaliivit saattavat olla todella kuumat.
N54
Kommentit (43)
No en tiedä. Kuulun niihin, jotka aikoinaan aivopestiin siihen, että liivit oli oltava aina. Ja vielä topatut ja kaarituelliset, ettei oma muoto, eikä varsinkaan nännit näy mihinkään. Mutta sitten laihduin ja tuntui, että aina piti olla ostamassa uusia liivejä kun entiset ei enää sopineet kunnolla ja päätin kokeilla, että olen kotona ilman. Hämmästys oli aika suuri, kun pikkuhiljaa huomasin miten rinnat pyöristyi, kiinteytyi... Myös ryhti parani. Ja mun on ihan kunnon kokoiset, ei mitkään pienet. Nykyään käytän ainoastaan pehmeitä ja ohuita sillon kun on pakko ja kotona aina ilman.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Kuulun niihin, jotka aikoinaan aivopestiin siihen, että liivit oli oltava aina. Ja vielä topatut ja kaarituelliset, ettei oma muoto, eikä varsinkaan nännit näy mihinkään. Mutta sitten laihduin ja tuntui, että aina piti olla ostamassa uusia liivejä kun entiset ei enää sopineet kunnolla ja päätin kokeilla, että olen kotona ilman. Hämmästys oli aika suuri, kun pikkuhiljaa huomasin miten rinnat pyöristyi, kiinteytyi... Myös ryhti parani. Ja mun on ihan kunnon kokoiset, ei mitkään pienet. Nykyään käytän ainoastaan pehmeitä ja ohuita sillon kun on pakko ja kotona aina ilman.
Onhan tuo miehelle kun nautinto kun on noin eroottista katseltavaa !
Onko noin? Pitääpä testata :D Minkä ikäinen ihminen oot?
Vierailija kirjoitti:
Onko noin? Pitääpä testata :D Minkä ikäinen ihminen oot?
Olen 50+ ja kyllä voiko parempaa olla kuin sinulla aiheuttaa kyllä halujen nousua.
Ihanaa nähdä naisten rinnat ilman rintaliivejä paidan alla ja varsinkin kun nännit näkyvät. Isot terhakkaat nännit paidan alla. Ihanaa
Kollegalle oli välillä ilman liivejä. Oli terhakkaat seksikkäät rinnat ja isohkot nännit. Kerran pääsin korjaamaan hänen haalareiden vyönsä. Samalla näin yläpuolelta häen kauniit rintansa. Oli upea näky.
Harvalla naisella on sellaiset rinnat etteivät ne näytä paremmalta ilman liivejä. Viime viikonloppuna näin kaupungilla n. 40 v naisen ilman liivejä, jolla oli todella pitkällä riippuvat tissit. Näytti ihanalta.
Pahalta tuntuu olla ilman liivejä. Tuntuu että tissit putoaa, osuu kaikkeen ja on ihan turvattomat. Ei ne kaikki rintsikat ole nekään mukavia, mutta kivempi niiden kanssa silti. Minun puolestani saa kaikki olla ilman, jos siltä tuntuu! Kauniita ovat, kaikki omalla tavallaan.
N36
Tottumuskysymyskin, toki. Jos on käytännössä aina rintsikat päällä kun on hereillä, niin ilman tuntuu jo ihan oudolta.
Kotona oon usein ilman liivejä. Kodin ulkopuolella en koskaan. Mulla on aika isot tissit ja joskus oon haaveillut et oma varustus olisi hiukan pienempi ja terhakkaampi. Mutta nyt kun ikää on tullut enemmän tykkään omista tisuista kovasti. Ne on aika herkät ja niiden hyväily tuottaa paljon nautintoa.
Kaupungilla näin noin nelikymppisen naisen. Tiemme kohtasivat niin että pysähdyin ja annoihin hänelle tilaa. Nainen käveli ohitseni, tiukassa paidassa joka alla ei ollut liivejä vaan sopusuhtaiset rinnat joiden nännit olivat hieman pystyssä. Noita tuli katseltua samalla kun nainen ohitti minut. Naisen ilmeestä päätellen hän myös ymmärsi liivittömyytensä vetävän ehkä katseita, mutta hän ei ottanut sitä pahalla, enemmänkin jännittyneenä. Tuo ilma kruunasi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla näin noin nelikymppisen naisen. Tiemme kohtasivat niin että pysähdyin ja annoihin hänelle tilaa. Nainen käveli ohitseni, tiukassa paidassa joka alla ei ollut liivejä vaan sopusuhtaiset rinnat joiden nännit olivat hieman pystyssä. Noita tuli katseltua samalla kun nainen ohitti minut. Naisen ilmeestä päätellen hän myös ymmärsi liivittömyytensä vetävän ehkä katseita, mutta hän ei ottanut sitä pahalla, enemmänkin jännittyneenä. Tuo ilma kruunasi kaiken.
Mun isot ryntäät vetää myös katseita. Liivejä käytän, mutta joskus nännit puskee niiden läpi ja nöpötys näkyy läpi. Mua ei katseet haittaa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isot ryntäät vetää myös katseita. Liivejä käytän, mutta joskus nännit puskee niiden läpi ja nöpötys näkyy läpi. Mua ei katseet haittaa. 😉
Suuria rintoja ja niiden liikettä on mahtava katsella. Nännien näkyminen läpi on vielä mahtava plussa ja kaiken kruunaa jos naista ei varovainen katselu haittaa.
t. tissimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuria rintoja ja niiden liikettä on mahtava katsella. Nännien näkyminen läpi on vielä mahtava plussa ja kaiken kruunaa jos naista ei varovainen katselu haittaa.
t. tissimies
Hatunnosto nimenomaan varovaiselle katselulle. Irstas tuijotus ventovieraalta on turnoff. Sen sijaan kutkuttavaa on kun huomaa pientä varovaista vilkuilua. Naiset kyl huomaa nämäkin. Usein vilkuilu tekee hyvää naiselliselle itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Kotona oon usein ilman liivejä. Kodin ulkopuolella en koskaan. Mulla on aika isot tissit ja joskus oon haaveillut et oma varustus olisi hiukan pienempi ja terhakkaampi. Mutta nyt kun ikää on tullut enemmän tykkään omista tisuista kovasti. Ne on aika herkät ja niiden hyväily tuottaa paljon nautintoa.
Voin kuvitella ihanat rintasi, kerrot että on nautinto kun niitä hyvillään on kivan kuuloista. Minusta itsestä on todella kiihoittavaa hyväillä rintoja ja nännit saavat paljon huomiota. Ovatko sinun nännisi erityisen herkät hyväilyille ja oletko saanut orgasmeja niiden hyväilyistä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella ihanat rintasi, kerrot että on nautinto kun niitä hyvillään on kivan kuuloista. Minusta itsestä on todella kiihoittavaa hyväillä rintoja ja nännit saavat paljon huomiota. Ovatko sinun nännisi erityisen herkät hyväilyille ja oletko saanut orgasmeja niiden hyväilyistä ?
Sehän olisi ideaalitilanne, että molemmat nauttii. Nännit on herkät, kovettuvat heti pienestä sivelystä tai jo ajatuksesta. Orgasmia rintojen hyväilystä en oo vielä saanut, mutta hyvin hyvin märät alkkarit ja ihanan kiiman kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi ideaalitilanne, että molemmat nauttii. Nännit on herkät, kovettuvat heti pienestä sivelystä tai jo ajatuksesta. Orgasmia rintojen hyväilystä en oo vielä saanut, mutta hyvin hyvin märät alkkarit ja ihanan kiiman kylläkin.
Kostiainen on tosi hienoa ja sieltä housuistahan se varsinainen orgasmin lähde löytyy ja kylä se varmaan myös kaipaa kosketusta ja sitä hyväilyä on kiihoittavaa päästä antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostiainen on tosi hienoa ja sieltä housuistahan se varsinainen orgasmin lähde löytyy ja kylä se varmaan myös kaipaa kosketusta ja sitä hyväilyä on kiihoittavaa päästä antamaan.
Ed viestiin Kostiainen on tietenkin kostuminen.
T. Edellisen viestin kirjoittaja.
Liivittömyysmuoti on minun suosikkini. Ei naisella ole pakko olla aivan täydelliset rinnat. Moninaisuus kunniaan. On hieno nähdä erilaisia rintoja heilumassa arjen vilskeessä.