Muistattekohan, kun kerroin jokin aika sitten kaverini pyytäneen minua laulamaan häissään Memoryn?
Olen yrittänyt käännyttää kaveriani, mutta hän on aivan ehdoton siinä, että haluaa laulun häihinsä. Tänään hän kertoi, että on pyytänyt myös jotain miehensä kaveria (miestä) laulamaan, ja haluaa kuulla Memoryn duettona. :D
Anteeksi kun jauhan tästä, teitä ei varmasti edes kiinnosta. ;) On vain niiiiiin kornia mennä laulamaan jotain ns. Jumalasta seuraavaa, ja nyt vielä jonkun kuka-lie-osaako-edes-laulaa-kaverin kanssa! Huh huh, hävettääpä aika lailla jo valmiiksi...
Kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (12)
Ei kukaan Barbra Streisandiksi (siis onhan siitä Memorystä kyse) yllä, mutta kyllä juhlissa joku taso kannattaa säilyttää :-) Ja jos se duettokaveri on ihan surkea niin sano että et ehdi harjoitella tarpeeksi, sori.
Joten rohkeasti vaan! Ei kai se nyt ihan päin perhettä voi mennä?
Ja ilmeisesti kaverisi tahtoo juuri sinun laulavan, niin miks pakottaa toisen mieli.
vaan laulamaan oman versiosi. Toisaalta varmista, että ehditte treenata duettona - ei olekaan ihan yhtä simppeliä, jos olet laulanut esim. kuorossa niin tiedät kyllä. Vaikeampaa vielä duettona, tai kvartsussa, kuin isommassa kuorossa, jossa pienimmät virheet jäävät huomaamatta.
ja varmaan tavisvieraiden mielestä Memory olisi minunkin laulamanani ihana. Mutta kun tiedän, miten Barbra ja kumppanit sen laulavat... Kieltäytyminen on vähän hankalaa, koska kaverini ei pyytä käytännössä yhtään mitään muuta kuin tämän laulun, joka on hänelle tosi tärkeä.
Mutta täytynee katsoa, millainen se toinen tyyppi on ja tarvittaessa tehdä jonkinlainen väistöliike. ;)
Vierailija:
Joten rohkeasti vaan! Ei kai se nyt ihan päin perhettä voi mennä?
Vierailija:
Oon ollut pois linjoilta kauan (viikkoja), mutta sun parisuhdeasiat on liipanneet läheltä: mitä kuuluu?t. kohtalotoveri
Meillä on mietintävaihe päällä - tai siis miehellä. Hän harkitsee asumuseroa. Minä en voi oikein tehdä muuta kuin antaa hänen harkita.
t. se samainen kohtalotoveri, joka ulkoisesti tyyni, mutta sisällä roihuaa...:)
Järkeni sumeni täysin eräänä tammikuisena perjantaina, ja siitä seurasi lyhyt suhde ihastukseeni. En suosittele kokeilemaan, koska kaikki meni päin helvettiä sen jälkeen. Mies alkoi epäillä ja jouduin tunnustamaan hänelle kaiken.
Jos vain ikinä saat pidettyä itsesi kasassa, niin pidä. Minä kadun tekoani, jota en voi enää miksikään muuttaa. :' (
tähtivalolla oli lyhyt suhde siihen työkaveripoikaan ja petti miestään. Ei aikonut kertoa, mutta mies kysyi joten valo tunnusti epäröityään. nyt mies miettii asioita.
Jos epäröit, niin sulla on oikeus kieltäytyä!
Oon ollut pois linjoilta kauan (viikkoja), mutta sun parisuhdeasiat on liipanneet läheltä: mitä kuuluu?
t. kohtalotoveri