Millainen uima-asu jos haluaa peittävyyttä?
Mielellään saisi olla yläosa, vatsa, ja reidet peitossa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä nykyajan nännifobiaa. Ennen vanhaan frendeissäkin rachelin nännit näkyi ja kukaan ei kuollut.
Nännit ovat muodissa tällä hetkellä. Saavat näkyä kaikkialla ja joka paikassa. Rachel tekonännit ovat lasten leikkiä tämän päivän rinnalla. Eikä haittaa vaikka tissiäkin vilahtaa, sehän on vaan seksikästä. < selitti parikymppinen serkkulikka.
Itse kun ole huomattavasti estyneempi, enkä välitä vilautella.
N28
Ei nyt ole kyse siitä että kulkisi tissi paidankauluksesta roikkuen, vaan siitä että ei tarvitsisi kesäkuumalla kulkea tissit vaahtomuoviin käärittynä ettei vaan erotu nänni vaatteen alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä nykyajan nännifobiaa. Ennen vanhaan frendeissäkin rachelin nännit näkyi ja kukaan ei kuollut.
Nännit ovat muodissa tällä hetkellä. Saavat näkyä kaikkialla ja joka paikassa. Rachel tekonännit ovat lasten leikkiä tämän päivän rinnalla. Eikä haittaa vaikka tissiäkin vilahtaa, sehän on vaan seksikästä. < selitti parikymppinen serkkulikka.
N28
Ei nyt ole kyse siitä että kulkisi tissi paidankauluksesta roikkuen, vaan siitä että ei tarvitsisi kesäkuumalla kulkea tissit vaahtomuoviin käärittynä ettei vaan erotu nänni vaatteen alta.
Eikä tarviikaan. Mene ja anna nänneillesi ilmakylpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortsimalli speedojen sijaan, jos on messevä meisseli.
Shortsit, jos on vain penis. Oletan kyllä ap:n olevan nainen.
Kyllä naisetkin käyttävät uimashortseja. Olen usein nähnyt, että naisella on shortsit ja toppi- tai t-paitatyylinen yläosa. Varsinkin Aasiassa, missä varotaan ruskettumista, uima-asut ovat usein suojaavia, enkä nyt tarkoita niitä aivan täysipitkiä muslimiasuja.
Uimashortsit Ladyt https://www2.hm.com/fi_fi/search-results.html?q=uimashortsit%20ladyt&pa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Eikä tarviikaan. Mene ja anna nänneillesi ilmakylpyjä.
Ilmakylpy viittaa että kulkisi tissit paljaana. Tätä ei nyt tarkoiteta.
Täällä useampikin peittävä uimamekko, näkyy olevan kyllä monella muullakin.
https://www.bonprix.fi. Tankinit lisäksi oman otsikon alla.