Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan ihmisiä jotka ovat kaikkiruokaisia tai sanovat "ei mulla oo väliä" !

Vierailija
03.07.2026 |

"mulle käy kaikki", ai että sellainen ottaa päähän.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12/12 kirjoittajalle: niinpä niin, lintu vai kala. Kaivellaan kalakeitosta kananpalat pois. Ja sinua ottaa se päähän. Semmosta se kaiveleminen on. Löytyy outoja aineita vaikka keitosta.

Ne palat olivat valkoista kalaa. Kaivelija kaiveli kananpalat pois, vaikkei niitä keitossa ollut.

Vierailija
22/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä ap tarkoittaa. Minullekkin käy lähes kaikki ruoka, mutta jos kysytään mitä syötäisiin tai missä syötäisiin, yritän antaa jotain ideoita. ei mulle oo väliä ihmiset vaan välttelee sitä metatyötä mikä esim. ruoan suunnitteluun liittyy. Sama esim. lomalla; mitä tehtäsiin. ei mulle ole väliä, eli aiot mätisäkki vaan antaa toisen yrittää keksiä jotain ja itse olet aivot narikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Se vadta inhottavaa on kun mikään ei kelpaa. Pitää saada just 1-2 ruokaa ja tietyssä paikassa. Menee hankalaksi. Mulle käy kaikki ja se on niin. Jotainko pitää alkaa keksimään mikä ei käy?

Vierailija
24/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä ap tarkoittaa. Minullekkin käy lähes kaikki ruoka, mutta jos kysytään mitä syötäisiin tai missä syötäisiin, yritän antaa jotain ideoita. ei mulle oo väliä ihmiset vaan välttelee sitä metatyötä mikä esim. ruoan suunnitteluun liittyy. Sama esim. lomalla; mitä tehtäsiin. ei mulle ole väliä, eli aiot mätisäkki vaan antaa toisen yrittää keksiä jotain ja itse olet aivot narikassa.

No kun siinä on just se yks jolle ei käy ku hese ja turkki niin Mitäpä siinä alkaa vääntää. Mulle käy nuokin. Voin sitten muussa seurassa mennä muualle.

Vierailija
25/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap:tä vaivaa? Inhoatko moniakin asioita?

Hänen päässään ei ole muuta kuin inhoa ja sitä suoltaa päivästä toiseen...

Vierailija
26/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella on oikeus valita ruokansa. Ei tarvitse mitään spesiaalia vaatia, koska se ei välttämättä  onnistu, jotkut  varsinkin vanhemmat naiset ja mummot kuvittelevat, että joku maitoallergia on vain temppuilua. OIkein iskevät silmää muulle seurueelle, että kattotaampas nyt se keksitty maito-allergia. Eipä vieras tiedäkään, mitä kaikkea olen ruokaan laittanut. Hehheh

Vierailija
27/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön melkein mitä vaan, paitsi sisäelimiä ja nilviäisiä. 

En myöskään halua syödä sellaista, joissa on toisinaan ruokamyrkytyksen vaaraa. Siis esim idut tai graavi lohi tai tinkimaito. 

olen juonut tinkimaitoa 40 vuotta....luulen että siitä johtuu minun vähäinen sairastelu.

Vierailija
28/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nhoan sitä, että perheessä joudun aina kokkaamaan. Kokkaaminen sinänsä mulle ok, mutta kaksi perheenjäsentä niin nirsoja. Kaksi taas  semmoista, jolle käy lähes kaikki. Kun nirsoilta kysyy, mitä tänäön syötäisiin, ei koskaan ehdotusta tai sitten ne pari samaa juttua. 

Vierailija
29/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, suurin osa porukasta ymmärsi aloituksen väärin, persereiät luulivat, että kysymys on vain ruoasta, ei vaan aivan kaikesta mitä näiltä tyhjäpäiltä kysyy, jos kysyn "mennäänkö sinne, vastus ihan sama", käytäiskö tuolla, vastaus "ei väliä". Ap

Vierailija
30/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ja varsinkin sitä kun sanoo että on kaikkiruokainen ja kaikki käy ja sitten kun tarjoaa jotain, alkaa nyrpistely ja ruuan kaivelu. Älkää sanoiko että olette kaikkiruokaisia, jos kaikki ei käy. 

Eihän sitä aina tiedä välttämättä etukäteen, miltä jokin ruoka tulee maistumaan, vaikka se ei olisikaan tai sisältäisikään mitään sellaista, jota ei voi/halua syödä. Ruokalajeja, kokkeja ja reseptejä kun löytyy joka lähtöön.

Vierailija
31/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

0/5

Vierailija
32/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, suurin osa porukasta ymmärsi aloituksen väärin, persereiät luulivat, että kysymys on vain ruoasta, ei vaan aivan kaikesta mitä näiltä tyhjäpäiltä kysyy, jos kysyn "mennäänkö sinne, vastus ihan sama", käytäiskö tuolla, vastaus "ei väliä". Ap

Ihan sama mitä ap tarkoittaa. Ei väliä 😁

Vierailija
33/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ite oon tollanen mutta en suosstu syömää etanoita tai torakoita. Vähentääkö ärsytystä vai lisääkö? Enkä myöskään mitään verijuttuja. Eli oonko sittenkään kaikkiruokainen

Vierailija
34/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vidun typeriä, niin vidun typeriä, ette osaa lukea ettekä vastata OIKEIN annettuun aloitukseen. Missä kävitte koulun, apinakerhossako. Ap

Vierailija
35/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esimerkiksi käy ruuaksi se mitä milloinkin on tarjolla. Jos menen kauppaan, katson tarjoukset ja päiväykset ja sen mukaan teen päätöksen mitä missäkin järjestyksessä syödään. Jääkaapista koitan syödä pilaantuvat ensin. Jos kauppareissu venyy ja jäätelö on ehtinyt sulaa vähän, voin aivan hyvin siirtää lounasta myöhemmäksi ja syödä nyt sen jäätelön. 

Vierailija
36/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toivoo vastarannankiiskeä kaveriksi, jolle ei käy mikään ap:n ehdotus. 

Vierailija
37/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sopisi päiväkotiin töihin hoitamaan uhmaikäisiä, kun nauttii siitä että kaikki on ’ei’ . 

Vierailija
38/38 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön melkein mitä vaan, paitsi sisäelimiä ja nilviäisiä. 

En myöskään halua syödä sellaista, joissa on toisinaan ruokamyrkytyksen vaaraa. Siis esim idut tai graavi lohi tai tinkimaito. 

olen juonut tinkimaitoa 40 vuotta....luulen että siitä johtuu minun vähäinen sairastelu.

Joo, ei kaikki tilat ole saastuneita, mutta tässä lähellä Kuralan kylämäellä (matkailukohde) oli tinkimaidossa ehec-bakteeria ja ihmiset sairastuivat siitä. Karja hävitettiin. Tästä on jo aikaa, mutta miksi ottaa riskiä.