Tein fetaperunat grillissä, nam nam, ilmoitti taitava kokki (nainen)
Eilen tein kesäkurpitsa, halloumi tomaattiseoksen grillissä, siihen naudan ulkofileepihvit, vadelma-rahkajälkkäri ja pieni liraus kinuskikastiketta. Ai että mies on tyytyväinen ja kehuu, miten loistava emäntä olen, siis noin muutoinkin. Mites teillä menee ?
Kommentit (34)
Entäs ne otsikossa mainitut fetaperunat? Mihin ne joutui?
Teidän safka koostuu siis lähinnä rasvasta, johon on kipattu päälle lisää rasvaa ja sokeria, ok.
AP. Osuit naulan kantaan, tästä voimme päätellä, minkätasoista porukkaa seilaa täällä. Ala-arvoisia, jotka eivät kestä jos joku syö hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Teidän safka koostuu siis lähinnä rasvasta, johon on kipattu päälle lisää rasvaa ja sokeria, ok.
Moro idiootti! Paljonko sun mielestä naudan pihvissä (ulkofile) on rasvaa ja sokeria, hakeudu hoitoon helvetin kuulapää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihavia te olette rasvahalloumeinenne?
Halloumissa ei paljon rasvaa, opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, vain huonosti syövät köyhät vastaavat ja kuvittelevat aloituksen olevan provo. Säälin teitä, menkää snagarille, reppanat. Ap
Sulla on siellä köyhät eväät. Toisaalta nakkarin ruoat ovat parempia, kuin sinun tekemäsi.
Kirjoitti KÖYHÄ.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat todella alkeellisesti. Mitä väliä sillä ruuan suhteen on, oletko mies, nainen vai hevonen?
Ilmeisesti sulle ruuanlaitto on todella haastava merkkitapahtuma, koska kerroit siitä. Mä teen ruokaa lähes joka päivä, koska syötäväkin on joka päivä.
Kokkaava hevonen, missäpäin, teilläpäinkö?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat todella alkeellisesti. Mitä väliä sillä ruuan suhteen on, oletko mies, nainen vai hevonen?
Ilmeisesti sulle ruuanlaitto on todella haastava merkkitapahtuma, koska kerroit siitä. Mä teen ruokaa lähes joka päivä, koska syötäväkin on joka päivä.
Sää mitään ruokaa tee joka päivä, notkut nakkarilla tai vartioit LAPUTETTUJA kaupassa, piilotatko niitä myös muilta, että pääset illalla noutamaan, vietkö niitä kaupan vessaan piiloon, ettei muut saa mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sulla perunat päätyy, korviinko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sulla perunat päätyy, korviinko ?
Limaisia perunoita on helppo työntää perseeseen Olen saanut jo 7 ja lisää mahtuu
Kusitko sinä siihen "jälkkäriin" vai mitä lirauksia sinusta pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihavia te olette rasvahalloumeinenne?
Halloumissa ei paljon rasvaa, opettele lukemaan.
Missä aloituksessa keskusteltiin halloumin vähärasvaisuudesta? Ehkä kannattaa opetella se lukutaito ensin itse.
Puhut kuin pikkulapsi. Onko ap edes joskus nåhnyt miehistä kuvia?
Surkeita nämä minä naisena -aloitukset, joita reppanamiehet tehtailevat vauvapalstalle.
Minen rillaa muuta kuin lohta.