Mitä tekisit 2000 eurolla, jos saisit rahat ihan yllättäen?
Kommentit (14)
tulevalla lomareissulla varmaan shoppailisin enemman.
Nytkin tilillä lojuu tyhjänpanttina yli 20 000¿ kun en tiiä mitä niillä tekisin..
Kovasti houkuttelis varata matka jonnekki lämpimään rentoutumaan, mutta toisaalta laskujakin voisi maksaa...
Minä tosin olen niitä työntänyt erilaisiin sijoituskohteisiin, mutta sitä kautta " ongelma" tuntuu vain kasvavan! Eli rahaa on koko ajan vaan enemmän! :-DDDDDDDDD
Tai itse asiassa tuli 4000 euroa.. myytiin asunto pois ja saatiin lainavakuutuksesta palautusta.
No, se menee uuden kodin muutostyökustannuksiin, mutta ihan kiva lisäsumma kun ei sitä muistettu ollenkaan laskelmissamme :D
Sen jälkeen lähtisin ostamaan itselleni ison kasan kesäpaitoja, sekä housuja ja kenkiä.
Vaateostoksilla käynyt pitkään aikaan...
tosta jäis vielä tonni ostosrahaa lentolipun jälkeen!
kertyneen tilille jo yli 8000¿, eikä sitä rahaa kannata tilillä seisottaa...
Ja kesälomareissuihin voisin säästää siitä vähän.
Mä iskisin tonnin säästöön ja toisella tonnilla ostaisin olohuoneeseen uudet matot 2 kpl.
Itse asiassa näin aion tehdäkin, bonarit tulee ensi palkassa. Tosin summa on suurempi, joten loput menee ylimääräiseen lainanlyhennykseen.
500 euroa kasveihin uudelle pihalle
500 euroa pihalaattoihin
1000 euroa käyttötilille, eli käytännössä ruokaan yms. juokseviin menoihin
eli jotakin tekniikkaa sitten ! Siivoavan koiran tms.
150e menis samantien kampaajaan & jalkahoitoon,350e vaatteisiin ja kenkiin miehelle ja lapselle. 200e menisi laskuihihn ja loput 300e alkukesän lomaan,kun käytäisiin sukulaisissa,bensaan siis.
itselleni ja kahdelle lapselle uudet polkupyörät ja kypärät.