En ymmärrä lihapiirakkaa?
Kommentit (29)
Ei lihapiirakatkaan ymmärrä sinua.
Jaa? Mutta sähän otat suihin niiden vuoksi?
Tässä on sikäli pointtia, että lapsuudesta on peräisin lihapiirakoiden arvostus, mutta nykyisin marketeissa myynnissä (ml. paistopisteet) olevat lihapiirakat eivät juuri koskaan ole hyviä.
Jauhenlihapiirakka se vasta herkkua on
Voi että! Mä muistan Elannon "varvaslihapiirakat" lapsuudestani. Sellaiset suorakulman muotoiset ruskeat pötkelöt, joissa toinen pitkä sivu oli täynnä pieniä varpaita. Mä lupaisin ja vannoisin ymmärtäväni ihan kaikkea tässä hullussa maailmassa (vaikka kaikkien muiden valmistajien nykyisiä lihapiirakoita) jos saisin mussuttaa sellaisen varvaspìirakan!
Eihän sille mitään voi, että ap on ymmärrystä vailla.
Minä en keskustele minkään ruuvin kaa, lihikset vedän naattien huiviin.
Kun aloitin laihiksen jätin lihapiirakat ja metwurstin kokonaan pois, enimmäkseen syön kanaa.
Älä huoli Ap. Ei lihapiirakkakaan ymmärtä sinua. Joten kaikki hyvin.
Lihis kahdella nakilla ja kaikki mausteet on minun suosikki. Minulla oli grilli vuosina 1996-2014 ja myin paljon lihapiirakoita. Äitini teki lihapiirakoita minulle koska oli leipuri ja lihis oli ihmisten suosikki. Tienasin todella paljon rahaa, noin 2500 euroa nettona kk. Sai painaa yötä päivää. Grilli oli ammattikoulun vieressä joten amiskesta tuli päivän aikana aina 50 asiakasta vähintään.
Ei enää, ne oli parin ekan kesän juttu 😂