Lapsellani todettiin silmätulehdus perjantai-aamuna ja vein hänet
päiväkotiin suoraan lääkäristä tippojen kanssa. Laitoin ekat tipat siellä itse ja pyysin hoitajia laittamaan lääkärin ohjeen mukaan päivällä. Olin juuri ehtinyt työpaikalle kun puhelimeni soi ja ryhmän ope soitti ja sanoi, että minun pitää hakea tyttö kotiin! On kuulemma niin tarttuvaa tautia, että yksi päivä vähintään pitää olla kotona. Miksi lääkäri ei ohjeistanut minua näin? Eiko hän kuitenkin ole terveydenhoidon ammattilainen?
Kommentit (3)
Ensinnäkin, kunnon silmätulehduksen tuottama rähmämäärä on valtava. En jaksa uskoa, että hoidossa kukaan hoitaja jaksaisi hellävaroen tunnin välein puhdistaa lapsen silmät kunnolla. Ja antaa parin tunnin välein tippoja. Ehei.
Meillä todettiin silmätulehdus ja korvatulehdus ma, jolloin lääkäri kirjoitti minulle sairasloman lapsen hoitoa varten 3 päiväksi.
tarttuu. Suututtaa vaan jos kokemuksesta tietää,että omat lapset saavat tartunnan IHAN TURHAAN!!!!
että hoitoon vaan. Oma lapseni oli koulusta viikon poissa PAHAN silmätulehduksen takia. Tartunnan SAI HOITOLAPSELTANI joka tuotiin hoitoon vaikka silmät rähmivät ja vuotivat. Paska puhetta jos lääkäri sanoo,ettei tarttuisi!