Kannattaako siirtyä OP:sta S-Pankkiin?
Osuuspankin huomattavat palvelumaksut verkkopankista, kortista ja käteisnostoista alkavat turhauttaa. S-Pankilla on käsittääkseni ilmainen verkkopankki ja kortti, mutta onko se luotettava?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankissakin saa sijoitusneuvontaa, toki sillon tarvii ajanvarauksen. Muuten S-pankilla tosi hyvät aukioloajat jos tarvii paikan päällä käydä.
Mutkatonta asiointia, ainakin omiin tarpeisiin on toiminut kaikki.
Jos on aikaa jonottaa puoli tuntia.
Tämä taitaa olla sama kaikissa pankeissa. Joko jonotat puoli päivää tai varaat ajan. OP:ssä toimii mulla ainakin ajanvaraus hyvin, olemme sopineet mun ”pankkitädin” kanssa, että tapaamme 3 kertaa vuodessa ja hän ottaa aina yhteyttä noin kuukautta ennen sopiakseen ajan tai jos on muuten tarpeen jutella.
Sama juttu minulla OP:ssa. Voiko S-pankista varata ajan, ettei tarvitse jonottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankissakin saa sijoitusneuvontaa, toki sillon tarvii ajanvarauksen. Muuten S-pankilla tosi hyvät aukioloajat jos tarvii paikan päällä käydä.
Mutkatonta asiointia, ainakin omiin tarpeisiin on toiminut kaikki.
Jos on aikaa jonottaa puoli tuntia.
Tämä taitaa olla sama kaikissa pankeissa. Joko jonotat puoli päivää tai varaat ajan. OP:ssä toimii mulla ainakin ajanvaraus hyvin, olemme sopineet mun ”pankkitädin” kanssa, että tapaamme 3 kertaa vuodessa ja hän ottaa aina yhteyttä noin kuukautta ennen sopiakseen ajan tai jos on muuten tarpeen jutella.
Sama juttu minulla OP:ssa. Voiko S-pankista varata ajan, ettei tarvitse jonottaa?
OP:n konttorissa ei varmaan kahteenkymmeneen vuoteen ole ollut mitään tarvetta käydä - muuten kuin sijoitusneuvotteluissa.
Kun tosiaan ei ole kuin bonukset S-pankissa ja halusin siirtää pääosan niistä OP-tililleni. Edellisen kerran olin asioinut S-pankissa 3 vuotta sitten, käyttäjätunnus oli tallessa, muttei salasana tai tunnuslukulista. Uuden salasanan pystyin tilaamaan (sain sen noin viikossa), mutta uuden tunnuslukulistan saamiseksi piti mennä jonottamaan konttoriin. Helsingin keskustassa kesti vain puolisen tuntia, mutta Itäkeskuksessa, jossa asun, olisi varmasti joutunut jonottamaan tunnin.