Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintolat ei pyöri ilman ulkomaalaisia työntekijöitä. Suomalaiset ei halua tiskaajan töitä.

Vierailija
02.07.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012113374.html

Maksetaanko siitä liian vähän muka. Työ pitää ottaa vastaan vaikka saisi saman rahan työttömänä. Karenssia vaan kehiin jos ei työ kiinnosta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa tienaa 13-15e tunti tehtävästä riippuen. Raskas työ mutta parempi sekin kuin tuilla olo.

Tuntemani tukiloiset eivät menisi alle kymppitonni kuussa palkalla töihin. Ei ne halvalla luovu blosseissa lanittamassa koko yön elämäntyylistä.

Vierailija
22/24 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukaa halvemmalla niin palkasta jää käteen enemmän. Ei se ole ravintolan vika että maksaa muka liian vähän kun monet haluaa asua keskustassa ja kalliisti ja sitten itkevät kun palkka muka liian pieni. Jos palkasta jää 1200 euroa netto niin silläkin pärjää.

Miksi se ravintola on Helsingissä eikä täällä kyrväskankaan kylällä? Ei se ole minun vika en ole sitä sinne perustanut.

T. Halvalla asuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei kannata tehdä alle 20 euron tunti. Olen saanu pimeesti jo 20 euroa tunnita.

Mä saan persettä myymällä 150€/30min netto.

N22

Vierailija
24/24 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukaa halvemmalla niin palkasta jää käteen enemmän. Ei se ole ravintolan vika että maksaa muka liian vähän kun monet haluaa asua keskustassa ja kalliisti ja sitten itkevät kun palkka muka liian pieni. Jos palkasta jää 1200 euroa netto niin silläkin pärjää.

Halvempi asunto (niin mistä?) joo mutta samalla kasvaa matkakulut. 1200-500 (vuokra)-sähkölasku-vaatteet-nettiliittymä-jne niin ei sitä paljoa jää käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän