Tee ketjuun otsikko jossa mahdollisimman monta palstaklisettä ja jankutusta yhdessä otsikossa :)
Esimerkki:
Rahaa vain 0,8 euroa ja ensi kuun alkuun pitäisi selvitä mutta onneksi DI miesystävä tulossa kymmenen eri leikkeleen kanssa kylään
Kommentit (33)
Laitanko 130-kiloisena naisena pääni ämpäriin, koska en ymmärrä, öööööh, miksi naisilla on äänioikeus ja miksi tietyt ihmisryhmät syövät perunamuushia
Vierailija kirjoitti:
"Vassarit ja persut, sitä ja tätä."
Tämä on työttömien päivittäinen politiikka jankutus mene pois jos ei kiinosta!
Voinko kelarottana antaa lapsille einespullia kun tilillä on 53 centtiä eikä muuhun ole varaa ja mies söi lakkahydekakun ;)
Vierailija kirjoitti:
Voinko kelarottana antaa lapsille einespullia kun tilillä on 53 centtiä eikä muuhun ole varaa ja mies söi lakkahydekakun ;)
Mulla on tilillä 73200e ja sijoituksissa sama.tilasin just ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...koska olen laatikkoleukainen lentäjäkirurgi.
"Vasemmisto on marxistista väkeä, sillä seuraavat Hesaria ja Yleä, ja Seiska on paras lehti, koska siellä kerrotaan Marinista ikäviä asioita, ja vielä lopuksi pride on perseestä, sillä en saa persettä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...koska olen laatikkoleukainen lentäjäkirurgi.
Kusipää jankuttaja sinä olet!
Prisman konevehti löllyää Saimaaseen, kysyttävää?
"miksi naisten saavutukset on niin vaatimattomia mutta miehet osaa tuoda vaimoja ulkomailta vaikka olen vela"
Mikä ruoka sopii häihin, käykö raikkaat voileivät, ja voiko ensimmäisen lapsen nimeksi antaa Urpo Veikko tai Aina Kaunis? Voiko pappina olla nainen?
Pitäsköskös laatikkoleukaisen autistivammaisen mennä risusavottaan vai pyytää Sanna Marin ensitreffeille uimahalliin jos ei halua valtiolle töihin?
"Vassarit ja persut, sitä ja tätä."