Minkälaisia kenkiä käytätte hameiden ja mekkojen kanssa?
Lenkkarit näyttää ainakin omaan silmään huonolta.
Kommentit (28)
Riippuu mitä teen ja mihin meen ja mikä mekko. Päivä kaupungilla vaatii kävelylle hyvät kengät. Pihalla kroksit,kaupassa käynti ehkä äkkiä vaan släpärit jalkaan. Vai menenkö terassille ja hienommat kengät. Tuleeko sadekuuroja,varpaat esillä vai piilossa.
Tennarit, korkkarit, saappaat tai balleriinat.
Kaikenlaisia kenkiä ja saappaita sen mukaan, millainen se mekko/hame on ja mihin ollaan menossa. Että onko se kellohelmainen kukkamekko, kotelotyylisempi, väljä pellavahellemekko vai farkkuhame, maxipituinen vai polvipituinen, kynämallinen vai a-linjainen, töihin, vapaa-aikaan vai sukujuhliin? . Mikä vuodenaika on?
Lenkkareista ja tennareistakin saa ihan hyvän yhdistelmän vaikka sen farkkuhameen kanssa. Rennommantyylisten hameiden kanssa käyvät myös esim mokkasiinit, loaferit. Muodollisempien kanssa sitten joko avokkaat (matalat tai max 4 cm minulle kiitos) tai balleriinat tai maryjanet. Talvella saappaat tai nilkkurit.
Nyt on ollu useimmiten tomssin kangaskengät https://www.stockmann.com/toms/5270 alpargata+ malli on täydellinen mun jalalle. Reissussa 20000-30000 askelta / päivä kaupungilla ilman sukkia eikä mitään ongelmaa
Riippuu mekosta/hameesta ja yläosasta.
Siistit tennarit, kankaiset tai nahkaiset, mustat, valkoiset tai kermanvaaleat. Tai havunvihreät Adidaksen Campukset tai yhdet lenkkarit jotka ei ihan tavikset.
Tai Gaborin paksupohjaiset, mustat tai nuden väriset nahkasandaalit. Löytyy muitakin vaihtoehtoja, mutta yleensä nuo.
Syksyllä ja talvella Pavementin, Vagabondin tai DrMartensin maiharit.
Nahkaballerinatkin olisi, mutta jotenkin tykkään vähän rouheammista enemmän.
Minä käytän mekon kanssa sujuvasti Icebugin juoksukenkiä.
Kangaskenkiä ja nauhallisia kävelykenkiä. Mustia ja valkoisia. Sandaaleita en edes omista.
Riippuen vuodenajasta ja säästä käytän hameiden ja mekkojen kanssa sandaaleja, ballerinoja, nilkkureita tai saappaita.
Avokkaita tai balleriinoja.
- Veikko 42 v.
Tennareita, loafereita, balleriinoja, sandaaleita, avokkaita, saappaita, saapikkaita... riippuu vuodenajasta, hameesta/mekosta, tilaisuudesta jne
Nahkasaappaita, kumisaapaita, lenkkareita, tennareita, ballerinoja, sandaaleja, terveyssandaaleja, avokkaita, maihinnousukenkiä.
Juhliin korkkarit, töihin birkenstockit. Koiralenkille kurakelillä kumpparit. Kokoukseen avokkaat. Käytän mekkoja ympäri vuoden.
Tennareita, maihareita, ballerinoja ja sandaaleja. Juhlissa yleensä korkkarit
Spice Girls bootseja. On kiva katella miehiä kerrankin alaspäin🤭 Jollei muutoin ole allapäin.
Sandaalit kesällä, juhlissa korkkarit. Talvella jos on pakko laittaa hame, köy esim. maiharityyppiset.
Kesällä sandaaleja tai avokkaita. Muulloin en hameita tai mekkoja käytä.
Minun kengissä on joko nahkaa, kangasta tai molempia, niissä on pieni siro korko ja näin kesällä remmit, jotka laitan siron säären ympärille, seksikkäät ja mukavat jalassa.
Sandaaleja ja avokkaita. Joskus saappaita.