Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaamisella voi olla

Vierailija
27.01.2024 |

koko elämän pilalle menoa. Olin hyvä oppilas, kiitettävällä arvosanalla pääsin peruskoulusta mutta en halunnut mennä opiskelemaan koska kiusaaminen jätti niin syvät arvet sieluun etten halunnut kokea sitä yhtään enempää. Haaveilin eläinlääkärin ammatista mutta nyt toimin siivoojana. Perhe on ja kaikki hyvin tällä hetkellä mutta miettikää kiusaajat että voitte pilata jonkun ihmisen koko elämän!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun papereilla ei mennä opiskelemaan eläinlääkäriksi. Siinä on lukio ja ylppärit välissä  Ei ole mitään näyttöä ,että olisit kirjoittanut lukiosta ällän-paperit, jotka sinne valituksi tulemiseen tarvitaan. Aivan turha siis uhriutua ja syyttää toisia omasta saamattomuudesta.

Vierailija
2/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä vankilaan.       Sinne menee vaan kaikki rehdit ja rehelliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulun papereilla ei mennä opiskelemaan eläinlääkäriksi. Siinä on lukio ja ylppärit välissä  Ei ole mitään näyttöä ,että olisit kirjoittanut lukiosta ällän-paperit, jotka sinne valituksi tulemiseen tarvitaan. Aivan turha siis uhriutua ja syyttää toisia omasta saamattomuudesta.

Niin helppo sellaisen sanoa jota ei ole kiusattu. Samat kiusajat olisivat seuranneet lukioon!!

Vierailija
4/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sinun puolesta. Pystyisitkö vielä lähtemään opiskelemaan uutta ammattia? Tai jopa lukiota?

Vierailija
5/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sinun puolesta. Pystyisitkö vielä lähtemään opiskelemaan uutta ammattia? Tai jopa lukiota?

Uuden ammatin kyllä voisin hankkia mutta lukioon en voi kyllä mennä. Lapset pieniä niiden hyvinvointi tärkeintä nyt. Mies tienaa hyvin joten mistään ei ole puutetta.

Vierailija
6/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatun ihmisen on vaikea luottaa uusiin ihmisiin. Koko ajan varautuneena tarkkailee heitä onko heistä ystäviksi. Ja olen todennut nyt 'aikuisena' että suurin osa ihmisistä on upeita

Vierailija
7/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiusaaminen jättää ikuiset jäljet. Olen 50 ja minulla on aikuiset lapset, aviopuoliso ja vakituinen hyvä työpaikka. Kärsin silti ikuisesti yksinäisyydestä, koska en osaa muodostaa ystävyyssuhteita. Lasten asuessa kotona elämä täyttyi perhe-elämästä. Nyt pitäisi olla jotain muutakin, kun lapsetkin on omillaan. Ei ole ketään, jolle soitella tai pyytää kylään. En ikinä ole osannut muodostaa ystäväpiiriä. Puoliso on introvertti eikä kaipaa seuraa minun lisäkseni.

Vierailija
8/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kiusaaminen jättää ikuiset jäljet. Olen 50 ja minulla on aikuiset lapset, aviopuoliso ja vakituinen hyvä työpaikka. Kärsin silti ikuisesti yksinäisyydestä, koska en osaa muodostaa ystävyyssuhteita. Lasten asuessa kotona elämä täyttyi perhe-elämästä. Nyt pitäisi olla jotain muutakin, kun lapsetkin on omillaan. Ei ole ketään, jolle soitella tai pyytää kylään. En ikinä ole osannut muodostaa ystäväpiiriä. Puoliso on introvertti eikä kaipaa seuraa minun lisäkseni.

Ymmärrän sua. Mun mies taas  on liian sosiaalinen ja se ahdistaa mua koska koko ajan täytyy tutustua uusiin ihmisiin. Olen niin varauksellinen ja mietin mitä muut ajattelee musta niin tosi raskasta. Mutta olen kyllä saanut pari ystävää myös ja siitä olen kiitollinen

Vierailija
9/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pyytää suomalaisilta myötätuntoa. Ovat tekemässä koulukiusaajasta presidenttiä.

Vierailija
10/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäreillä on muuten todella korkeat im-lukemat joten voit lohduttautua ajatuksella että vikka olisitkin sinne päässyt, ei elämä silti olisi auvoista. Liian herkkä ei siinä duunissa pärjää. Nauti perheestäsi.

Vierailija
11/11 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkäreillä on muuten todella korkeat im-lukemat joten voit lohduttautua ajatuksella että vikka olisitkin sinne päässyt, ei elämä silti olisi auvoista. Liian herkkä ei siinä duunissa pärjää. Nauti perheestäsi.

Ehkä olisin ihan erilainen ihminen ilman sitä kiusaamista joka alkoi jo ala-asteella. Kyllä  se vaikuttaa ihmiseen todella paljon. Ja olisin ollut todella hyvä eläinlääkäri.. en pelkää lehmän persettä tai muutakaan . Olen asunut maatilalla joten tiedän mitä eläinlääkärin töihin kuuluu. Tiedätkö sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi