Neuvolahoitaja kertoi että jotkut jättää poliorokotteen ottamatta lapsilleen
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki esim hokee tuhkarokon olevan vaaraton tauti. Sisareni on 2-vuotiaana kuollut siihen, aikana ennen rokotuksia.
Lapsuudessani oli polion sairastaneita lapsia, rampautuneita. Nyt nämä uskottelevat polion tulleen rokottamisesta, koko tautia ei olisi jos ei olisi siihen muka-rokotetta tehty.
Oliko sokeripalarokotteessa peräti eläviä poliobakteereja ja se saattoi siis aiheuttaa taudin? Pysyviä vammoja tällä tavakka on Suomessa saanut tiettävästi yksi henkilö.
Olin lapsi 50-luvulla. Koulukaverina jalastaan rampa poika ja tyttö jonka oikea käsi rampa. Sokeripalarokote oli 80-luvulla enkä nyt muista olisiko 80-luvulla ollut polioon sairastuneita.
80-luvulla oli polioon sairastuneita ja jätevesissä poliovirusta. Juuri siksi sokeripalarokote annettiin v. 1985. Siitä ei kukaan sairastunut polioon, vaikka melkein kaikki suomalaiset saivat rokotteen.
Ei kaikkia lapsia tarvitse rokottaa, kannattaa rokottaa vain ne lapset jotka haluaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset sairastuttaa. Siksi ei kiinnosta.
Pitäisi tehdä tuplasokeustutkimukset eikä höpöttää jotain keskiajan kuolleisuudesta ennen rokotteita tai juoksevaa vettä yms jos aikoo puolustaa käytäntöä.
Ei tarvitse tehdä enää mitään tutkimuksia, tuplasokeutesi on ihan ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo noita r-vastaisten sivuja. Äidit kieltäytyvät jo synnärillä k-vitamiinirokotuksesta, eivätkä neuvolassa huoli vauvalle mitään rokotuksia. Aikuisia toisiaan varoittelevat ettei jäykkäkouristusrokotetta pidä ottaa, puhdistaa vaan haava ja vitamiineja. Eikä eläimiä pidä rokottaa.
Näyttäisi että r-vastainen aivopesu on tehonnut. Ja peloittelu lääketeollisuudesta.
Ohis, mutta K-vitamiinipistos ei ole rokote vaan sen tarkoitus on taata riittävä vitamiinipitoisuus kunnes suoliston bakteerit tuottavat vitamiinia riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki esim hokee tuhkarokon olevan vaaraton tauti. Sisareni on 2-vuotiaana kuollut siihen, aikana ennen rokotuksia.
Lapsuudessani oli polion sairastaneita lapsia, rampautuneita. Nyt nämä uskottelevat polion tulleen rokottamisesta, koko tautia ei olisi jos ei olisi siihen muka-rokotetta tehty.
Oliko sokeripalarokotteessa peräti eläviä poliobakteereja ja se saattoi siis aiheuttaa taudin? Pysyviä vammoja tällä tavakka on Suomessa saanut tiettävästi yksi henkilö.
Olin lapsi 50-luvulla. Koulukaverina jalastaan rampa poika ja tyttö jonka oikea käsi rampa. Sokeripalarokote oli 80-luvulla enkä nyt muista olisiko 80-luvulla ollut polioon sairastuneita.
80-luvulla oli polioon sairastuneita ja jätevesissä poliovirusta. Juuri siksi sokeripalarokote annettiin v. 1985. Siitä ei kukaan sairastunut polioon, vaikka melkein kaikki suomalaiset saivat rokotteen.
Yksi rokotettu tyttö halvaantui. Käräjäoikeus tuomitsi hänelle korvauksia mutta hovioikeus kumosi päätöksen. Näyttöä syy-seuraus-yhteydestä ei saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoo noita r-vastaisten sivuja. Äidit kieltäytyvät jo synnärillä k-vitamiinirokotuksesta, eivätkä neuvolassa huoli vauvalle mitään rokotuksia. Aikuisia toisiaan varoittelevat ettei jäykkäkouristusrokotetta pidä ottaa, puhdistaa vaan haava ja vitamiineja. Eikä eläimiä pidä rokottaa.
Näyttäisi että r-vastainen aivopesu on tehonnut. Ja peloittelu lääketeollisuudesta.
Ohis, mutta K-vitamiinipistos ei ole rokote vaan sen tarkoitus on taata riittävä vitamiinipitoisuus kunnes suoliston bakteerit tuottavat vitamiinia riittävästi.
Vastasyntyneille annetaan K-vitamiinipistos, jolla ehkäistään vakava verenhyytymishäiriö.
https://assets-global.website-files.com/5f4f98ad7a5c9b56a35af925/65a666…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasyntyneille annetaan K-vitamiinipistos, jolla ehkäistään vakava verenhyytymishäiriö.
https://assets-global.website-files.com/5f4f98ad7a5c9b56a35af925/65a666…
Niinhän mä sanoin, se ei ole rokote vaan vitamiinipistos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärästä sanamuodosta huolimatta nämä kieltävät sitä antamasta vauvalleen kun lääketeollisuus...
Epäluuloisuus on suurta. Jos syntyy rhesus-lapsi (äidin ja isän veriryhmät sovi keskenään) annetaan gammaglobuuliini ( jotain tonne päin) äidille seuraavien raskauksien varalle. Eivät huoli.
Itse olen saanut kolme eikä niistä ole minulle mitään haittaa ollut, terveet lapset on syntyneet.
Millä mielin otat itse piikin?