Karppaajien hurjat painonpudotukset, totta vai tarua?
Monesta paikasta saa lukea, kuinka parissa kuukaudessa on saatu YLI 20 kiloakin pois ja ylipäätään tuntuu laihtumisvauhti olevan melkoinen.
Itselläni on karppausta takana nyt tasan 7 viikkoa ja painoa on pudonnut 10,4kg. Onhan se paljon, juu, mutta ei lähellekään sitä, mitä olen monilta kuullut. Minulla kuitenkin lähtölukemat oli hurjat (160cm, 103kg) ja olen noudattanut atkinsia (+hieman laajemmin ja reilummin vihanneksia) eli sitä melkeinpä tiukinta linjaa. YHTÄÄN kertaa en ole sortunut mihinkään kiellettyyn. Ainoa kyseenalainen juttu lienee tuo Pepsi Max /Cola light, jota juon n. litran päivässä (joo, tiedän että on tosi huono tapa, mutta..)
Kommentit (5)
mutta jos sitä painoo on joku 120-150 kg niin helppo siitä on pudottaa kolmannes pois. Tosin se kyllä onnistuu ihan yhtä hyvin ilman karppausta
tippunut 6kg ja siitä viimeisen 4vk aikana ei grammaakaan ole lähtenyt.
että menetelmä on luonnoton. Elimistö joutuu turhan tiukalle ja vaikeuksia tulee varmasti sit kun pitäs taas siirtyä painoa ylläpitävään ruokailuun
Itsekkin olen nyt 2kk:n laihtunut 12 kiloa. Ihan vain syömällä 5 pientä ateriaa päivässä ja jättämällä herkut pois.
En haluakkaan laihtua tämän nopeammin että nahka pysyy mukana. Mietippä sinäkin sitä.
Mulla alkujaan oli paino 105, nyt 93. Pituutta 167 cm.
Ja nythän vauhti vain hidastuu, sen verran on jo lähtenyt. Nyt vain malttia. Anna keholle aikaa tulla mukaan pudotukseen. Et sinä sitä löysääkään nahkaa halua katsella.
Oikein paljon tsemppiä sinulle (ja minulle), kyllä tämä tästä. Ensimmäinen neljännes on jo takana!
eikä muutenkaan laihdutus ketjuihin tule yleensä mesomaan ne, jotka ovat kokeilleet kaikkea ja saaneet huonoja tuloksia.
Maltillinen painonpudotustahti on ihan hyvä, ei musta tarvitse eikä kannata edes pyrkiä siihen, että lähtisi 20 kg parissa kuukaudessa.