Lapsi potkaisi kun sai liian pienen palan jätskiä
13- vuotias potkaisi äsken kun sai pienemmän palan litran jätskistä kun sisarus. Johtuen siitä
Että oli syönyt salaa ilman lupaa ja oma osuus meni vähän niin kuin siinä. Jaoin litran loppuun, mutta hän sai pienemmän palan ja sanoin että johtuu siitä että söi. Suuttui ja potkaisi minua ja paineli pois. Mitä ootte mieltä, miten tällaiseenkin pitäisi reagoida? Pettymyksen sieto nolla. Oon niin loppu tähän.
Kommentit (41)
Mä söisin itse tuosta puoli litraa.
13v on jo teini tai aika iso. Pikkulapsiaika meni jo. Moni vanhempi ei hajuakaan sitä ja pitää ymmärtää jo nuoren toiveita, tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
13v on jo teini tai aika iso. Pikkulapsiaika meni jo. Moni vanhempi ei hajuakaan sitä ja pitää ymmärtää jo nuoren toiveita, tahtoa.
Sama suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Olet epäreilu. Anna aina tarpeeksi jälkiruokia ja jäähdykkeitä kaikille. Älä viilaa pilkkua ja älä rankaise. Niin muutkin söisivät mitä käsiinsä saisivat kuumassa ja nälässä. Potkia ei saa.
Ai!
Saisi lotkia lihapullat, ,kaikki pullat sun muut, ja sä vaan että hyvä ku söit, vaikka muille ie jää mitään!
Samoin kuin olet tähänkin saakka muksusi käytösestä päätellen reagoinut vastaavissa tilanteissa; pyytämällä kultamussulta anteeksi ja juoksemalla kauppaan ostamaan sille ihan oman jätskipaketin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tiiliskivi-jätskejä ole paloiteltu veitsellä sitten 1970-luvun!
Syödäänkö nykyään siis yksi tiiliskivi per naama? Eipä ihme, että on tuota paino-ongelmaa ollutkin kasarin jälkeen.
Ton ikäinen kestää kyllä kun tirvasee takaisin
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tiiliskivi-jätskejä ole paloiteltu veitsellä sitten 1970-luvun!
Vaan puukkosahalla?
Kyllä 13-vuotiaan pitäisi jo ymmärtää tuollainen asia. Potkimisesta arestia.
Oletko varma että juuri hän söi jäätelöä salaa? Ettei vain sisarus syyttänyt häntä?
No potkaiset takaisin niin tajuaa että..
- potkiminen sattuu
- huosta käytöksestä seuraa rangaistus
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin olet tähänkin saakka muksusi käytösestä päätellen reagoinut vastaavissa tilanteissa; pyytämällä kultamussulta anteeksi ja juoksemalla kauppaan ostamaan sille ihan oman jätskipaketin.
Oliko tämä sinun päivän kohokohta? Vittuilu vauvapalstalla, vau, sulla on hieno elämä. Ja tyhmemmälle tiedoksi: jos tämä olisi normaalia niin en kai sitä olis tänne kirjoittanut. Ihme lahopää.
No rangaistus tuosta kyllä pitäisi saada. Onko muutenkin väkivaltainen, onko testattu, onko ADHD tms.?
Vierailija kirjoitti:
- potkiminen sattuu
- huosta käytöksestä seuraa rangaistus
Minkä rangaistuksen vanhempi saa takaisin potkaisemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- potkiminen sattuu
- huosta käytöksestä seuraa rangaistusMinkä rangaistuksen vanhempi saa takaisin potkaisemisesta?
Ei saa ollenkaan jäätelöä.
Luepa aloitus uudestaan,siinähän se sanotaan ketä potkaisi.