Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson, kun pienet lapsiperheet matkustelevat ulkomaille toistamiseen

Vierailija
01.07.2026 |

Itse olen kohta 30. En ole vieläkään saanut tarpeeksi rahaa ulkomaan reissuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kuitenkin kokopäivätöissä.

ap

Vierailija
2/6 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään vielä tuossa iässä ollut saanut edes opintolainoja maksettua. Joillakin on vain parempi taloudellinen tilanne kuin toisilla. Se nyt vain on niin, ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joillakin rahaa on.

Vierailija
4/6 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs suuret lapsiperheet? Riittää niiden rahat ulkomaan reissuihin?

Vierailija
5/6 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2-vuotiaista ei taida mennä edes maksua ellei ota jotain vauvakoppaa tai omaa paikkaa. Kyllä se on kuule kalliimpaa näin teinien vanhempana kun on oltava kaksi hotellihuonettakin.

Vierailija
6/6 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsiperheillä rahaa on, lapsilla hienot kännykät ja tietokoneet peleineen, siihen vielä nettimaksut. 

Tuossa lähellä asuu 3 lapsen yh, joka valittaa rahan vähyyttä. Saa sossusta ja välillä seurakunnasta ruokaan rahaa. Toiset niin säälivät, vievät omenoita lapsille ja lahjoittavat vaatteita. 

Kuitenkin kylpyläreissulla kävivät koko porukalla.Tulossa on vielä viikonloppureissu jonnekin päin Suomea. Kolme isoa koiraa on perheessä, hienoja rotukoiria, kissakin on. Ruokaakin pitää eläimille ostaa. Lapsilla hyvät pyörät ja muodinmukaiset kypärät, kännykät kaikilla kolmella. Lapset kehuvat meillä kuinka heillä on parempaa ruokaa kuin meillä, kaikenlaista herkkua. Mutta niin vaan on lapsiperheköyhää. Saivat uuden pyykkikoneen ja Kela maksoi. 

Meillä ollaan töissä, ei käydä reissussa, itse pitää kaikki ostaa. Tuntuu, että köyhempää meillä on. Mutta ei meille omenia tuoda. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän